تسلط داعش نشان از شکاف مردم و حاکمیت بود/ اگر متحد باشیم امریکا هم نمی‌تواند کاری کند

نایب رئیس مجلس، تسخیر اراضی کشورهایی مانند سوریه و عراق از سوی گروه داعش را نشانه شکاف بین مردم و حاکمیت در سرزمین‌های یاد شده خواند.

به گزارش خبرآنلاین از تبریز، مسعود پزشکیان که برای دیدن فیلم "به وقت شام" در پردیس سینمایی سناره باران حضور یافته بود افزود: فارغ از حمایت‌های خارجی، اگر بین مردم و حاکمیت فاصله نیفتد، داعش و حتی دولتهای بزرگ هم نمی‌توانند کاری کنند. 

وی با اشاره به تهدیدات مختلف خارجی که نظام اسلامی همواره با آن روبرو بوده خاطرنشان کرد: اگر متحد باشیم، امریکا آتش هم باش نمی‌تواند جایی را بسوزاند.
وی ادامه داد: اما اگر بین مردم و حاکمیت فاصله بیفتد، بهدحضور قدرتهای بزرگ نیازی نیست چراکه یک مسئله‌ی کوچک هم می‌تواند خسارت جبران ناپذیر برجای گذارد.
نایب رئیس مجلس با تاکید بر اینکه یکی از راههای نزدیکی حاکمیت و مردم، شنیدن صدای منتقدان و مخالفان است گفت: اگر صدای خواسته‌های معترضان دیماه شنیده نشده و همه‌ی آنان را اغتشاشگر بنامیم، بیراهه رفته‌ایم.
پزشکیان زبان هنر را بهترین راه بیان حقایق دانشت و افزود: اگر می‌خواهیم نظیر آنچه در فیلم گذشت بر سر ما تکرار نشود، راهیی جز نزدیکی بیش از پیش مردم و مسئولان نیست.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 771647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =