ایسنا نوشت: رئیس پلیس آگاهی استان زنجان از قتل یک‌ پسر جوان ۲۱ ساله در ابهر خبر داد و عامل آن را درگیری لفظی ساده دو جوان عنوان کرد.

«جعفر رحمتی» اظهار کرد: متأسفانه دو نفر در فضای مجازی درگیر شدند و سرانجام این مشاجره به درگیری فیزیکی کشیده شد، به‌ طوری که دو فردی که شناختی از هم نداشتند در فضای مجازی درگیری لفظی پیدا کرده و برای ادامه درگیری خود در یکی از میادین شهر قرار ملاقات می‌گذارند.

وی گفت: این دو جوان در محل قرار حاضر شده و درگیر می‌شوند که با وساطت مردم قائله ختم می‌شود ولی کار به همین جا ختم نشده و دوست یکی از طرفین که هیچ دخالتی در ماجرا نداشته در محل زندگی مقتول حاضر می‌شود که بار دیگر درگیری آغاز شده و بعد از درگیری دست به قتل مقتول می‌زند. این درگیری و قتل بر اثر یک درگیری ساده رخ داده، در حالی که به‌راحتی می‌شد مانع بروز این حادثه شد، قاتل بعد از چهار ساعت توسط پلیس دستگیر و به جرم خود اعتراف کرد.

وی گفت: از همه جوانان و مردم تقاضا داریم هنگام خشم، خود را کنترل کنند تا ماجرا به قتل‌ منجر نشود و از خانواده‌ها نیز می‌خواهیم با تربیت صحیح فرزندان، راه مقابله با خشم را به آن‌ها آموزش دهند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 772704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =