رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: ولی یکی از دانش آموزان در حمیدیه با ورود بدون اجازه به کلاس درس یکی از همکاران فرهنگی ما را مورد ضرب و شتم قرار داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، بابک نوری‌زاده امروز با اظهار تاسف از ضرب و شتم دبیر فیزیک توسط ولی دانش آموز در حمیدیه گفت: متاسفانه دیروز چهارشنبه ٥ اردیبهشت، در پی تاخیر یکی از دانش‌آموزان روستای دهکده حمیدیه همکارمان آقای جرفی دانش‌آموز را به دفتر راهنمایی می‌کند که پس از تماس وی با اولیا خود، پدر وی بدون هماهنگی و اطلاع مسئولان مدرسه به کلاس درس معلم مراجعه کرده و وی را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد.

وی گفت: هم اکنون ضارب دبیر فیزیک متواری است، دقایقی پس از این اتفاق واحد حراست، ارزیابی عملکرد و حقوقی منطقه در محل حاضر شده و به تنظیم شکوایه‌ای علیه ضارب اقدام می‌کنند و پیگیری‌ها در این خصوص هنوز ادامه دارد.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان گفت: ما در اداره کل آموزش و پرورش خوزستان از طریق مراجع قضایی با جدیت هرچه تمام پیگیر این اتفاق ناگوار تا حصول نتیجه هستیم و امیدواریم پس از این شاهد این چنین وقایع تاسف باری نباشیم. معلم مضروب دانشجوی پزشکی دانشگاه جندی شاهپور اهواز هستند.

همچنین پایگاه خبری حمیدیه امروز دراین باره از قول موسی سعیدی، مدیر مدرسه در حمیدیه خوزستان نوشت: در 15 فروردین دانش آموز توسط دبیر به علت بی نظمی هل داده می شود و زمین می خورد. طی این حادثه دانش آموز از ناحیه دست راست مصدوم می شود.

مدیر مدرسه گفت: طبق قانون دبیر خاطی به بازرسی معرفی و طی جلسه ای که با ولی و دبیر انجام می شود مصالحه صورت می گیرد. روز گذشته ۵ اردیبهشت دبیر به دانش آموز اجازه ورود به کلاس نمی دهد که بعد از دقایقی ولی دانش آموز با ۳ تن ناشناس به مدرسه می آید و مباشرت به فحاشی و درگیری فیزیکی می کنند. در این بین ضارب با پنجه بوکس دبیر را از ناحیه بینی مصدوم و متواری می شود.

۴۷۴۷

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 772705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۶
    باید اینقدر اون معلم رو میزد که می مرد .همیشه جز دانش آموزان ممتاز بودم کلی درس خوندم اخرش هم با مدرک ارشد هوش بیکار حالا هم یه معلم بخاطر دیر آمدن ..... یادمه با اینکه وضع مالی خوبی نداشتیمممم شاگرد اول شدم روزی که خواستن بهم جایزه بدن دیر رفتم مدرسه جاتون خالی کلی پا مرغی رفتمممممم . خاک تو سرمممم که درس خوندممممم
    • بی نام A1 ۰۵:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۷
      52 11
      شک دارم که ممتاز بودی
    • بی نام A1 ۰۵:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۷
      47 12
      اگر درست کتک خورده بودی، الان ناسپاس نبود. خودت سواد یاد گرفتی که الان به معلم بدبخت بد و بیراه میگی؟
  • ایمان A1 ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۶
    88 35
    آخ آخ آخ ببین چه به روز معلم بدبخت آورده.الهی دستت بشکنه .روزگاری نه چندان دوردر این مملکت همه حسرت معلم و زندگی معلم را می خوردند. ببین به کجا رسیدیم. باید به حال مملکتی که با فرهیختگان خود چنین می کند خون گریه کرد .
  • بدون نام ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۶
    54 46
    هميشه شعبون يكدفعه هم رمضون
  • حسن A1 ۰۳:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۷
    27 6
    با سلام با توجه به توضیحات متن ، بنظر میرسد این موضوع عقبه داشته و مسولین میبایست قبلاً با حساسیت مضوع را دنبال میکردند مقصر اصلی مدیر ناتوان و بی تدبیر مدرسه بوده و هرچند دبیر فیزیک بی تقصیر نیست .احتمالاً جر و بحث بین دانش آموز و مربی رخ داده و موضوع بحرانی شده است
  • بی نام A1 ۰۵:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۷
    31 4
    کلا اوضاع ارتباطات بین فردی تو ایران داغونه. بلد نیستیم با هم ارتباط بگیریم. معلم که باید اسطوره ارتباط باشه، تخم کینه میکاره و بعد هم این بلا میاد سرش
  • بی نام A1 ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۷
    23 11
    معلم مذکور یکی از نخبگان علمی عرب کشور هست. ایشون فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد در رشته شیمی از دانشگاه دولتی اصفهان بوده که بخاطر عدم رضایت از مدرک فوق لیسانس شیمی بجهت نبود کار ،دوباره کنکور پزشکی داده و قبول شده و در حال حاضر در حال تحصیل در رشته پزشکی در دانشگاه جندی شاپور هست ایشون اتفاقا انسانی متین و آرام هست اتفاقا الان بهترین فرصت برای این هست که بگیم نخبگان عرب خوزستان دارن دود قشر بی فرهنگ‌ عرب رو میخورن دایی بزرگ ایشون هم دکترای روانپزشکی فارغ التحصیل از دانشگاه تهران و اتفاقا جهت خدمت به مردم حمیدیه یک روز در هفته جهت ویزیت با ماشین شخصی به حمیدیه میره دایی دیگر ایشون دکتر جرفی فارغ التحصیل رشته ادبیات عرب از دانشگاه تهران و عضو هیات علمی دانشگاه اراک هست