تسنیم نوشت: معاون دادستان خراسان رضوی در امور جرایم خشن گفت: جسد پسر بچه ۱۰ ساله‌ای که با ضربات متعدد چاقو به قتل رسید کشف و پرونده در دست بررسی است.

حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی در مشهدمقدس اظهار داشت: پسر بچه‌ای 10 ساله روز گذشته در محدوده موسوی قوچانی مشهد قرار بوده با سرویس به مدرسه مراجعه کند، روز قبل سرویس مدرسه اعلام کرده است که به دلیل مشکلی که به وجود آمده قادر به حمل و نقل دانش آموزان نیست.

وی افزود: به همین دلیل این پسر بچه 10 ساله موضوع را با مادر درمیان می‌گذارد و از سوی مادر برای وی آژانس گرفته می‌شود، مادر تصویر فرزند خود را در آیفون می‌بیند که سوار ماشین پراید مقابل منزل می‌شود و تصور این بوده که فرد مذکور راننده آژانس است اما وی راننده نبوده و راننده آژانس دقایقی بعد به درب منزل مراجعه می‌کند.

معاون دادستان خراسان رضوی در امور جرایم خاص و خشن افزود: جسد این پسر بچه 10 ساله روز گذشته حول و حوش شهرک صنعتی شاندیز پیدا شده در حالی که روی بدن وی ضربات متعدد چاقو بوده و با وسیله همچون تیشه نیز به پیشانی وی ضربه وارد شده است.

وی افزود: با توجه به خاص بودن موضوع و اینکه بحث آدم ربایی نیز در پرونده دخیل است دادستان مرکز استان دستور دادند اداره جنایی مشهد موضوع را بررسی کند ماموران جنایی استان به صورت شبانه روزی روی پرونده کار می‌کنند تا ابعاد پرونده روشن شود.

 

قتل هولناک دخترک پنج ساله در گلستان

رکنا نوشت: فرمانده انتظامی آق قلا از قتل دختر بچه پنج ساله که عصر امروز گم شده بود خبر داد.

سرهنگ مجید زائری فرمانده انتظامی آق قلا گفت :این دختربچه 5 ساله در روستای گری آق قلا بعدازظهر امروز ناپدید شد و چند ساعت بعد در مراتع شهرستان جسدش پیدا شد.

وی افزود : مامورین و همکاران ما در تکاپوی یافتن این بچه اقدام به جست و جو کردند که در کمتر از دو ساعت فرد 40 ساله اهل این روستا را شناسایی و در مراتع این روستا دستگیر کردند. فرد دستگیر شده در اعترافات اولیه به بزه انتسابی اعتراف کرد و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ زائری در ادامه افزود : علت اولیه قتل خفگی بوده است که علت تامه این موضوع در پزشکی قانونی در حال بررسی می باشد.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 772744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =