اعتمادآنلاین نوشت: یک عضو فراکسیون ولایی معتقد است که تغییرات در هیات رئیسه مجلس چشم‌گیر خواهد بود. ابطحی می‌گوید بعضی از اعضای فراکسیون ولایی به دنبال ارائه لیست مستقل برای انتخابات هیات رئیسه مجلس هستند.

محمدجواد ابطحی نماینده خمینی‌شهر و عضو فراکسیون ولایی در خصوص انتخابات هیات رئیسه مجلس گفت: فراکسیون ولایی هنوز به جمع‌بندی نرسیده است اما برخی از دوستان ما به دنبال این هستند که فراکسیون به جد وارد صحنه انتخابات شود و بعضاً هم معتقدند که لیست مشخصی از رئیس، نائب رئیس، منشی و ... بدهیم.

او گفت: متاسفانه در دو سال قبل با اینکه هماهنگی کردیم، دست ارادت را دراز کرده و حسن نیت‌مان را ثابت کردیم اما در عمل آن‌هایی که باید به پیمانشان عمل می‌کردند، عمل نکردند.

این نماینده مجلس ادامه داد: " من جرب المجرب حلت به الندامه"؛ آزموده را آزمودن خطا است اما برخی مصرند که تعاملی صورت بگیرد، البته برخی از اعضا هم تاکید دارند که رئیس را حفظ کنیم و برای سایر اعضای هیات رئیسه لیست بدهیم.

ابطحی پیش بینی کرد که تغییرات در هیات رئیسه چشم گیر خواهد بود.

او همچنین در خصوص انتخابات هیات رئیسه کمیسیون‌ها، گفت: هیات رئیسه کمیسیون‌ها هم بی‌تغییر نخواهند بود و به نظر می‌رسد که حدود 20 تا 30 درصد در هیات رئیسه کمیسیون‌ها شاهد تغییر باشیم. در حال حاضرموافقت با بعضی افراد درهیات رئیسه بعضی از کمیسیون‌ها لب مرزی است و آن‌ها مخالفانی در فراکسیون ولایی دارند.

29216

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 772789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =