۰ نفر
۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۰
مربی خونه به خونه از ترس چنین حرفی زده!

پوریا زارع، مدافع تیم برق جدید شیراز، اعتقاد دارد اسکوچیچ از روی ترس درباره تیمش صحبت کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پوريا زارع مدافع تيم برق شيراز اعتقاد دارد با توجه به امكاناتي كه باشگاه داشت و همچنين مشكلات مالي بايد دست و پاي بازيكنان تيم را طلا بگيرند كه سهميه را در ليگ دسته اول حفظ كردند. او معتقد است مسئولان استان و شيراز بايد قدر امتياز تيم را بدانند و از حالا فكري براي فصل آينده كنند.
مدافع نارنجي پوشان برق جديد درخصوص مصاحبه اسكوچيچ و زدن 15 گل گفت: "فكر مي كنم سرمربي خونه به خونه از ما مي ترسد كه چنين حرفي زده! بازيكنان گل گهر سيرجان هم فكر مي كردند با 4گل ما را شكست مي دهند اما 4گل خوردند! به هرحال ما براي شكست دادن خونه به خونه به بابل مي رويم تا با ارايه يك بازي جوانمردانه ولي محكم فوتبال پاك را به نمايش بگذاريم. نمي دانم چرا سرمربي حريف چنين حرفي زده و اين حرفش يك جور بي احترامي است و بايد از جملات مناسب تري استفاده مي كرد و حتما جواب او را در زمين خواهيم داد."
زارع كه در 32 بازی اين فصل بصورت فيكس به ميدان رفته در ادامه يادآور شد: "با پيروزي پرگلي كه مقابل گل گهر سيرجان به دست آورديم، روحيه مضاعفي بدست آورديم تا فقط با هدف پيروزي به ميدان برويم و فصل را با بهترين خاطره به پايان ببريم. باور كنيد همه بازيكنان برق جديد باشرف و باغيرت هستند و تحت هر شرايطي با جان و دل بازي مي كنند."

43257

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 772801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =