قاسم حسن زاده مالک باشگاه خونه به خونه روی خط برنامه 90 رفت و عادل فردوسی پور خیلی سعی کرد طوری حرف بزند که او فینال حذفی را لغو نکند!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛قاسم حسن زاده مالک باشگاه خونه به خونه حرف هایش در 90 را با اعتراض به سرپرست خودش آغاز کرد. او همچنین از فتاحی مسئول سازمان لیگ انتقاد کرد . حسن زاده با اعتراض به بازی های نساجی با تیم های صبای قم و راه آهن که گل های زیادی از سوی تیم قائمشهری زده شده بود را مشکوک خواند. او در ادامه تاکید کرد اسنادی دارند که سه بازیکن راه آهن در بازی با نساجی مشکوک بوده اند.

حسن زاده با تاکید بر اینکه وکیل گرفته است و بزودی جشن صعود را برای مردم شهرش می گیرد ، گفت:«این فقط برای این بازی نیست. مردم ما با آه و نفرین از ورزشگاه رفتند خانه . اگر با قلدری هم آن آقا تیمش را برده لیگ برتر ، ما بازی را بر می گردانیم و حق مان را می گیریم. این آقا(نکونام) شما می دانی چند بازیکن تیم ما را هوایی کرده؟ بازیکنی داریم که پایش را گرفته اما مشکلی نداشته. همه این اسناد را می دهیم به کمیته اخلاق و کوتاه نمی آییم. »

او حرف هایی جنجالی زد که توفانی در فوتبال ایران بازی می کند و باز تاکید کرد فقط در شرایطی در فینال حذفی به زمین می روند که مردم از آنها بخواهند!

بعد از او صنیعی فر مالک نساجی روی خط آمد و گفت:«ما حسرت شهر خسته را به رویای مردم شهر شاداب بدل کردیم. کارشناسان بیایند بازی ما را آنالیز کنند ببینند کجای بازی ما می توانسته تبانی باشد؟ سر تیم ما را جلوی همین تیم خونه به خونه داور بازی برید. بازی بادران شان هم که همه دیدند. بعد هم اگر سندی دارند ، خب رو کنند . چرا این حرف ها را می زنند. ما بارها گفتیم امنیت در بابل را برای مردم و تیم ها ایجاد کنند. من از تیمم خواستم جواب این دوستان را ندهیم. ما خیلی حرف ها داریم درباره این تیم . اگر مستندی دارند رو کنند و ما آماده ایم.»

حسن زاده دوباره گفت:«آقای صنیعی فر خودتان می دانید که برای تیم برق شیراز چه کرده است؟ چه کمک هایی به این تیم ها کرده است! ایشان سرمربی های تیم برق شیراز را انتخاب کردید. اکسین البرز را هم که شارژ مالی کرده اند. این فوتبال حق مردم بابل بود و مطمئن باش حق به حقدار می رسد. »

فردوسی پور هم وقتی این جملات را شنید به قاسم حسن زاده گفت:«شما به احترام به حق مردم بابل ، حق مردم خرمشهر و حق مردم ایران ، در فینال جام حذفی بازی کنید .»

صنیعی فر هم گفت:«این آقای عزیز به همه تهمت می زنند. من برای سلامتی فوتبال به هر باشگاهی کمک می کنم. وقتی شما قدر یک کادری که برای تان کمک کرده و کار کرده را ندانستید ، چرا تهمت به بقیه می زنید. من بسیار دوستش دارم جواد نکونام را و افتخار می کنم که او را آوردمش.»

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 773746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =