مشاور استاندارگیلان در امور جوانان: همانطور که نشان دادیم کار ما نگاه نمایشی به حوزه جوانان نیست

گیل نگاه نوشت: مشاور استاندارگیلان در امور جوانان گفت: همانطور که در طول این مدت اخیر نشان دادیم، نمایشی نگاه کردن به مبحث جوانان کار ما نیست اما متاسفانه برخی‌ها را کسی جز الهه مرگ نمی‌تواند از میز مدیریت جدا کند.

فرشاد نوروزپور در نشست جوانان فعال حوزه های مختلف استان با نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به شهید بابک نوری هریس به عنوان جوانترین شهید مدافع حرم و همچنین فوت مهدی تقی زاده افزود: تک تک جوانان این مجلس در چند مؤلفه با هم یکسان هستند: موفقیت، نشاط، تلاش و اراده.

وی  اضافه کرد: اکنون شاهد آن هستیم که با جوانگرایی گره‌هایی که چندین دهه باز نشده باقی مانده بودند امروزه به دست جوانان گشوده می‌شوند. نوروزپور در ادامه سخنان خود گفت: نمایشی نگاه کردن به مبحث جوانان کار ما نیست اما متاسفانه برخی‌ها را کسی جز الهه مرگ نمی‌تواند از میز مدیریت جدا کند.

نوروزپور با انتقاد از مدیریت کلان کشور در حوزه جوانان ادامه داد: در کجا جوانان نتوانستند به باز کردن گره‌ای بپردازند که به دست آن‌ها سپرده شده بود؟ چرا در مجلس و قوه مجریه کمک نمی‌شود که راه ورود جوانان به عرصه مدیریتی باز شود؟ قریب به چهل سال از انقلاب می‌گذرد و هنوز برای انتصاب یک مشاور در فرمانداری با مشکل رو به رو هستیم.

نوروزپور با اشاره به اقدامات مصطفی سالاری در گیلان افزود: متاسفانه اگر هم گاهی کسی پیدا شود و قدمی برای جوانان بردارد تحت بسیاری از فشارها و سنگ اندازی ها قرار می‌گیرد و ادامه مسیر را سخت و مشکل می کند.

مشاور استاندارگیلان در ادامه گفت: دولت نیز در دومین سال فعالیت دوره دوم خود باید به خودش بیاید و به مطالبات جوانان اهمیت دهد. زیرا یکی از دلایلی که جوانان از دولت حمایت کرند این بود که دولت در مقابل برخی فشارهای بی اساس ایستادگی کند و ما انتظار داریم این انقلاب اساسی در دولت تدبیر و امید اتفاق بیفتد.

نوروزپور ادامه داد: با ورود آقای سالاری امید در دل جوانان استان زنده شد درحالی که در استان‌های دیگر متاسفانه هنوز این جو ناامیدی حاکم است. او افزود: ما تلاش کردیم جوانان را فقط منحصر به جوانان پرشور ستادهای انتخاباتی نبینیم. امروز آن اعتقاد قلبی، عملی هم شده و همه جوانان باید قدر این فرصت را بدانند. فارغ از همه این انتصابات، مهم حفظ روحیه جوانگرایی در استان است اما در مقابل جوانان هم باید هوشیار باشند که با وجود همه انتقادهایی که وجود دارد به جامعه پمپاژ ناامیدی کنند.

وی در پایان گفت : حوزه جوانان شرکت سهامی نیست ؛ خود را نسبت به همه جوانان استان از هر صنف و قشری و با هر سلیقه و گرایشی مسوول میدانم و سهمی ویژه ای برای هیچ گروهی قایل نیستیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 774079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =