احتمال تغییر در کابینه و اخبار مربوط به برجام در کنار خبر درگذشت ناصر چشم‌آذر از پربازدیدترین مطالب جمعه ۱۴ اردیبهشت بود.

در سرویس سیاست، واکنش سردار سیاری به زمزمه‌های اختلاف بین سپاه و ارتش از اخبار پربازدید بود. این گفته حداد عادل که نگران احمدی‌نژاد نیست هم خوانندگان زیادی پیدا کرد. واکنش اصلاح‌طلبان به تغییر در دولت دیگر خبر پربازدید سیاسی بود.

در سرویس اقتصاد، رشد ۱ تا ۴ میلیون تومانی قیمت هر مترمربع مسکن در تهران، چشم‌های نگران زیادی را به خود جذب کرد. محدودیتِ سقفِ نقل‌ و انتقال وجوه در شعب بانکی هم پربازدید شد. بسیاری هم خواستند بدانند ایرانی‌ها در سه ماه گذشته چقدر طلا خریدند؟

در سرویس فرهنگ، خبر تاسف‌بار درگذشت ناصر چشم‌آذر، نگاه‌های بسیاری را به خود جلب کرد. لغو اعطای جایزه ادبی نوبل هم پربازدید شد. روایت جعفری‌جوزانی از ژن برترها و نوکیسه‌ها در عرصه سینما و تلویزیون هم خوانندگان بسیاری یافت.

در سرویس جامعه، خبری با تیتر پلیس درباره خیابان ولیعصر: افراد دوجنسه دیده نشد، پربازدید شد. نکات ریز و درشت طرح ترافیک جدید هم مخاطبان زیادی پیدا کرد. خبری درباره مومیایی شهر ری هم نشان داد که هنوز مردم به این رویداد حساس هستند.

در سرویس بین‌الملل، سخنان سخنگوی دولت انگلیس برای حفظ برجام پربازدید شد. این گفته پمپئو که اشتباهات گذشته را در مذاکره با کره تکرار نمی‌کنیم هم خوانندگان زیادی پیدا کرد. توافق تجاری آمریکا و چین دیگر خبر پربازدید این سرویس بود.

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 774424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =