۰ نفر
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: با توجه به هزینه بالا در ایجاد شهرک صنعتی جدید، توسعه شهرک‌های صنعتی مزیت دار در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین منطقه  مازندران، سيد مصطفی موسوی گفت: مهمترين استراتژی اين شرکت، توسعه شهرکهای مزيت دار بمنظور استفاده بهينه و حداکثری از ظرفيت‌های جغرافيايی استان است.

مديرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران اظهار داشت: در حال حاضر ۲۸ شهرک صنعتی با وسعت ۲۷۸۶ هكتار و 12 ناحيه صنعتی با مساحت 185 هكتار ایجاد شده که متوسط مساحت شهرکها و نواحی صنعتی استان از میانگین کشوری کمتر است.

موسوی با اشاره به نقش کلیدی صنایع کوچک و متوسط در تولید و صنعت تصریح کرد: راه اندازی کسب و کار کوچک و متوسط، در افزایش رفاه و محرومیت زدائی نقش دارد و موجب توزیع منابع و امکانات می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مزیت عمده استقرار در شهرک های صنعتی، علاوه بر تأمین امکانات زیربنایی به شکل مناسب، توجیه‌پذیر و اقتصادی، این زمینه را فراهم می‌سازد تا ضمن حفظ مسائل زیست محیطی، با تجمیع واحدهای تولیدی و صنعتی در کنار یکدیگر، زمینه ایجاد و همکاری جدید را میسر و هم افزایی واحدهای صنعتی را بیشتر می کند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 774583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =