دوشنبه 30 مهر 1397
پنجشنبه 20 اردیبهشت 1397 - 09:23:45 چاپ

تصویر آتش زدن پرچم آمریکا در مجلس، عکس روز گاردین شد

بین الملل > اروپا - روزنامه معروف گاردین تصویر به آتش کشیده شدن پرچم آمریکا در مجلس ایران را منتشر کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ روزنامه پرتیراژ گاردین انگلیس در شماره امروز خود تصویر شادمانی نمایندگان از به آتش کشیدن پرچم آمریکا و متن برجام در مجلس شورای اسلامی را منتشر کرده و نوشته است آتش خشم از خروج ترامپ از برجام به مجلس ایران رسیده است. آنها در این شرح عکس البته اشاره کردند که دولت حسن روحانی و اروپا تصمیم گرفته اند بدون آمریکایی ها این توافق را ادامه دهند.

4141

مطالب مرتبط
20 دیدگاه
  • بی نام
    پنجشنبه 20 اردیبهشت 1397 - 09:32:36
    پاسخ
    8 0

    کاش آقایان جای پرچم آمریکا گرین کارتشان را آتش میزدند .

  • بی نام
    پنجشنبه 20 اردیبهشت 1397 - 09:34:35
    پاسخ
    5 0

    متاسفم

  • بی نام
    پنجشنبه 20 اردیبهشت 1397 - 09:45:00
    پاسخ
    3 0

    حامیان ترامپ

  • بی نام
    پنجشنبه 20 اردیبهشت 1397 - 10:07:05
    پاسخ
    2 0

    این .........نزدیک بود خودشان و مجلس را هم آتش بزنند. اینجاست که باید گفت ترامپ رو ول کن. این ذوالنور رو بچسب

  • بی نام
    پنجشنبه 20 اردیبهشت 1397 - 10:56:30
    پاسخ
    5 0

    مجلس را با ............. اشتباه گرفته اند

  • فرید
    پنجشنبه 20 اردیبهشت 1397 - 11:01:46
    پاسخ
    3 0

    الان فکر میکنید اون اکثریت مردم آمریکا که مخالف نظر ترامپ بودن چه فکر میکنند .هیچ مرجعی وجود داره که از افراد حاضر در این عکس بدلیل اقدام بر خلاف مصالح کشور شکایت بکنه ؟

  • نماینده نماها
    پنجشنبه 20 اردیبهشت 1397 - 11:04:56
    پاسخ
    5 0

    از شما نمایندگان مجلس خیلی ممنونیم که با این اقدام بسیار پیچیده و طاقت فرسای خود و با این همه سیاست و کیاست و فراست و تدبیر و هنر مندی و سخت کوشی هایتان . همه مشکلات مردم را بصورت یکجا و در یک لحظه با این اقدام سنجیده و شجاعانه و خارق العاده خودتون که کمتر کسی قادر به انجام آن هست، حل و فصل کردید. واقعا دستمریزاد. آفرین به شما...... بدون شک همه ما شاهد نتایج بسیار عالی و کم نظیر و بلکه بی نظیر این اقدام خطیر شما در روزها و ماه ها و سالهای قبل خواهیم بود و بر خودمان خواهیم بالید.

  • حمید
    پنجشنبه 20 اردیبهشت 1397 - 11:08:12
    پاسخ
    4 0

    اگه تو امریکا هم با پرچم ما این برخورد بشه چه حسی به نمایندگان ما دست میده؟امام حسنع فرمود: ان چنان رفتار کن که دوست داری با تو آن گونه رفتار کنند. واقعا من فرقی بین ترامپ و نمایندگانمون نمیبینم

  • بی نام
    پنجشنبه 20 اردیبهشت 1397 - 11:21:34
    پاسخ
    3 0

    اینم از نمایندگان .............ایران

  • بی نام
    پنجشنبه 20 اردیبهشت 1397 - 11:43:18
    پاسخ
    3 0

    پرچم هر كشور نماد مردم اون كشور هست .با اين كارها داريم خودمون رو در جهان منفور و تنها تر مي كنيم.

  • بی نام
    پنجشنبه 20 اردیبهشت 1397 - 11:45:56
    پاسخ
    4 0

    پرچم يك كشور 400 ميليوني رو داريم آتش مي زنيم اون وقت يكي اسم خليج فارس رو خواسته يا ما خواسته اشتباه بگه رگ هاى گردنمون باد مي كنه.خجالت هم خوب چيزي هست.

  • بی نام
    پنجشنبه 20 اردیبهشت 1397 - 11:53:17
    پاسخ
    5 0

    یه مشت لمپن خدایا کشور ما رو از خشک سالی، دروغ و این بی خردها در امان بدار

  • بی نام
    پنجشنبه 20 اردیبهشت 1397 - 11:55:54
    پاسخ
    4 0

    واقعا آدم خجالت میکشه بگه اینا نماینده کشورن

  • بی نام
    پنجشنبه 20 اردیبهشت 1397 - 12:16:30
    پاسخ
    2 0

    مارادونا رو ولش کن، غضنفر رو بگیر

  • بی نام
    پنجشنبه 20 اردیبهشت 1397 - 12:37:12
    پاسخ
    4 0

    شرم آوره..... کاسبان تحریم که نان و منافعشان در بحرانی بودن سرزمینمان است

  • شاهان
    پنجشنبه 20 اردیبهشت 1397 - 12:40:06
    پاسخ
    3 0

    آخه چه کاری بود از جایگاه مجلس پرچم یک کشور رو آتش زدن یک لحظه فکر کنید در پارلمان یک کشور پرچم ما رو آتش بزنه ،واکنش شما چی خواهد بود؟

  • بی نام
    پنجشنبه 20 اردیبهشت 1397 - 13:14:11
    پاسخ
    0 0

    پاس گل میدن این نماینده های فهیم

  • بی نام
    جمعه 21 اردیبهشت 1397 - 00:47:58
    پاسخ
    4 0

    با آتش زدن پرچم آمریکا، عجب کار ..............ای کردند اون چند نماینده ........در مجلس. شما چند نفر، اگر مَرد هستید.....، فرزندان تون رو از آمریکا برگردونید و پاسپورتهای آمریکایی تون رو آتش بزنید. بسه دیگه عوام فریبی. شُکر خدا ملت روز به روز دارن روشن تر میشن.

  • بی نام
    شنبه 22 اردیبهشت 1397 - 15:14:18
    پاسخ
    3 0

    یکی ازهمین آقایون در حوزه انتخابیشون درموردش گفته میشود که وام کلانی از یکی ازبانکها دریافت کرده واقساطش رو نمیپردازه وقتی هم بهش گفته میشود بیا اقساط عقب مانده روبپرداز درجواب گفتن مال خودمونهحالا فندک برمیداره ونمایش مضحک وخارج از زبان دیپلماسی دنیا راه میندازه.

  • احمدرضا
    سه شنبه 25 اردیبهشت 1397 - 09:20:16
    پاسخ
    0 1

    قطعا اگه نظرسنجی بشه بیش از70درصدمردم موافق کاراین نماینده های محترم هستندواین کاررودر40سال گذشته هم کردندودربسیاری ازممالک هم این کارمیشه وهمون مردم ایالات متحده هم خودشون منظوراین کاررومیدونندکه این اعتراضی است به سیاست های جهانخواری دولت آنها،این سروصدایی هم که دراعتراض به این کارنماینده میشه برای منحرف کردن افکارمردم ایرانه ازندونم کاری دولت مردان که با همکاری همین نماینده های به ظاهرروشن فکردرپذیرش برجام اتفاق افتاده

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700