مدیران سپاهان می‌گویند قلعه‌نویی گزینه اصلی شان است اما او ذوب را به باد انتقاد گرفته که چرا دنبال جایگزین برایش هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ اتفاقی عجیب در دو شهر اصفهان و قائمشهر ، دو تیم محبوب و موفق این روزهای این دو شهر را تحت الشعاع قرار داده است. درحالی که ذوب آهن توانسته در بازی رفت استقلال را شکست دهد و در آستانه صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا باشد ، این تیم درگیر اختلافات داخلی شده است.

سعید آذری روز گذشته به چالشی با امیر قلعه نویی روبرو شده است که نمودش مصاحبه امروز آذری است که گفته هیچ گزینه دیگری برای جانشینی امیر قلعه نویی ندارند. ماجرا از این قرار است که قلعه نویی در هفته های اخیر جدی ترین گزینه سپاهانی ها برای فصل بعد بوده است و حتی در این باره بحث های زیادی مطرح شده است. پورسینا ، تابش و دیگر اعضای تیم مدیریتی سپاهان خیلی صریح درباره سرمربی تیم همشهری شان حرف زدند و تقریبا همه اهالی فوتبال ، این مربی را گزینه بعدی سپاهان می دانند. امیر پیشتر دو قهرمانی با این تیم داشته و بازگشتش به سپاهان اصلا عجیب نخواهد بود اما جالب اینجاست که او حالا به شدت دلخور است از ذوب آهنی ها.

او و دوستانش به باشگاه ذوب آهن انتقال داده اند که چرا این تیم با جواد نکونام مذاکره کرده است. جواد نکونام که بعد از رساندن نساجی به لیگ برتر به شدت در این تیم به محبوبیت رسیده است و مردم این شهر برایش سر و دست می شکنند و آنجا می تواند یک تیم عالی بسازد. جواد البته این روزها در مشهد کلاس مربیگری A را سپری می کند و تمرکزش روی این دوره است تا بتواند یک مرحله دیگر از مربیگری حرفه ای را در کنار دوستانش چون رضا عنایتی سپری کند و با تجربه بیشتری به لیگ برتر بیاید.

او قبل از رفتنم به این دوره مربیگری به مدیران تیم قائمشهری ، خواسته هایش را اعلام کرده و تاکید کرده است آنها باید قبل از همه تیم های دیگر استارت بزنند چون با تیم های لیگ برتری تفاوت دارند. خواسته تا تسویه حساب های فصل قبل انجام شود و تیم در شرایط استارت برای حضوری موفق در لیگ برتر قرار بگیرد اما یکباره با شوکی بزرگ و شایعه ای عجیب روبرو شده اند. چیزی که به نظر می رسد از اصفهان به قائمشهر رسیده است. خبر مذاکره او و ذوب آهن !

جالب اینکه امیر قلعه نویی یکی از تصمیم سازان و مشاوران باشگاه قائمشهری است که نظرش بسیار هم برای این تیم اثربخش است. یکباره این شایعه دو تیم را به کلی به هم ریخته است. به طوری که امروز سعید آذری هر نوع مذاکره با مربی دیگری به جای قلعه نویی را تکذیب کرد و گفت:«عزت و شرف مان اجازه نمی دهد چنین کاری بکنیم و نکرده ایم.»

این شایعه قبل از بازی مهم ذوب آهن و استقلال بیش از هر چیزی به تیم اصفهانی ضربه می زند و تنها ته دل هواداران عاشق نساجی چی را به هم می ریزد. اینکه البته خود قلعه نویی هم پیشنهادی از سپاهان داشته و این قدر خبری شده است ، شاید اینگونه پاسخ داده شده چون از هفته بعد و پایان بازی استقلال و ذوب آهن رسما ترانسفر مربیان لیگ برتری استارت می خورد و شاید گروهی خواسته اند با این خبرسازی ، چرخشی روی نیمکت های لیگ برتر و نقل و انتقالات بزرگ رقم بخورد فارغ از اینکه این شایعات چه ضربه ای از درون به تیم ها می زند!

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 775873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =