در روز شنبه ۲۲ اردیبهشت، سخنان رهبری در جمع شرکت‌کنندگان در یک کنگره بین‌المللی مهم‌ترین خبر بود. نقش پیک موتوری در قیمت دلار و رونمایی از فهرست اولیه تیم ملی فوتبال هم از اخباز پربازدید بودند.

در سرویس سیاست، سخنان رهبری در جمع شرکت کنندگان در کنگره بین المللی «نقش شیعه در پیدایش و گسترش علوم اسلامی» مهم ترین خبر بود. انتقاد شدید روزنامه جوان از صادق زیباکلام پربازدیدترین خبر این سرویس بود. کاربران زیادی هم روی نقل قولی از علی مطهری با عنوان این‌ طور که آقایان می‌گویند باید دور کشور دیوار بکشیم کلیک کردند.

در سرویس اقتصاد، افزایش و کاهش قیمت مسکن در کدام مناطق تهران رخ داد؟ را بسیاری خواندند. همچنین مخاطبان روی سکه همچنان در مسیر افزایشی کلیک کردند. خبری با عنوان نقش پیک موتوری در قیمت دلار هم مورد توجه کاربران قرار گرفت.

در سرویس فرهنگ، جسد یک خواننده و نوازنده پیدا شد پربازدید شد. همچنین کاربران زیادی در این سرویس روی جواد یساری مجوز گرفت کلیک کردند. مجری سرشناس تلویزیون از بیمارستان مرخص شد نیز دیگر خبری بود که توجه کاربران را در پی داشت.

در سرویس جامعه، قیچی کردن موی دختر دبستانی در آبادان عنوان پربازدیدترین خبر بود. توضیح دانشگاه آزاد درباره درگیری یک دانشجو با مامور حراست دیگر خبر پربازدید بود. تعداد زیادی از کاربران هم روی خبر سرنوشت نامشخص مومیایی شهرری کلیک کردند.

در سرویس بین‌الملل، انتشار تصاویری از مراسم ازدواج محمد بن سلمان پربیننده‌ بود. مخاطبان زیادی هم روی خبر نقل قولی از ترامپ با عنوان هفته آینده هفته مهمی است کلیک کردند. تبعات مصیبت‌بار ترک برجام هم کنجکاوی کاربران را برانگیخت.

در سرویس ورزش، رونمایی از لیست اولیه تیم ملی در جام‌جهانی پربازدید شد. در ادامه کاربران روی رونمایی مهدی مهدوی‌کیا از پدیده سیستانی جدید تیمش کلیک کردند. ۲ ملی‌پوش ایرانی در استرالیا پناهنده شدند نیز دیگر خبر پربیینده این سرویس بود.

در سرویس طنز و کاریکاتور هم ترامپ این‌طوری از برجام رفت! پربازدید شد.

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 776388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =