در روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت، مهم‌ترین خبرها به روایت‌ جهانگیری از دستور ارزی‌ رهبری اختصاص داشت. خبرهایی از چگونگی شهردار شدن افشانی و توافق هسته‌ای هم پربازدید بودند.

در سرویس سیاست، روایت‌ جهانگیری از دستور ارزی‌ رهبری  پربازدیدترین خبر بود. دیگر مطلب پربازدید، انتقاد شدید کیهان از علی مطهری بود. کاربران زیادی هم روی خبر افشاگری درباره مذاکره پنهانی دولت احمدی‌نژاد با آمریکایی‌ها کلیک کردند.

در سرویس اقتصاد، کاربران زیادی خواستند بدانند سقوط سکه و ارز آغاز شد؟  خروج ارز همراه مسافر کم شد ، دیگر خبر خواندنی‌ این سرویس بود. تاثیر خروج آمریکا از برجام بر بازار مسکن هم کلیک زیادی خورد.

در سرویس فرهنگ، کاربران بسیاری خبر پیانو نواختن ظریف در فرهنگسرای نیاوران را خواندند. عکسی از حضور «فروزان» در یک جشنواره آمریکایی نیز نگاه‌ها را به خود جلب کرد. بسیاری نیز برای پاسخ به این سوال که آیا جواد یساری به سرنوشت حبیب دچار می‌شود؟ بر روی این خبر کلیک کردند.

در سرویس جامعه، کاربران زیادی خواستند بدانند افشانی چگونه شهردار تهران شد؟ دیگر خبر پرکلیک این سرویس این ۳ گروه از دختران ایرانی دیگر برای ازدواج به اجازه پدر نیاز ندارند! بود. تصویری از وضعیت آب‌وهوا و بارش‌ها در تمامی استان‌ها هم پربیننده شد.

در سرویس بین‌الملل، توافق جدیدی در راه است؟ سوالی بود که کاربران برای پاسخش روی آن کلیک کردند. پست اینستاگرامی ایوانکا ترامپ برای قدس هم پر کلیک شد. وعده‌ای که اسراییل به کشورهای عربی حاضر در افتتاح سفارت آمریکا داد! نیز توجه عده دیگری از کاربران را به خود جلب کرد.

در سرویس ورزش، اشتباه محض سیدحسین که شاید برایش گران تمام شود پربازدید شد. جدیدترین افاضات امیر تتلو درباره فوتبال هم خواندنی شد. دیگر خبر پربازدید، انتقاد شدید علیرضا حقیقی از دروغگوهای سوئدی! بود.

در سرویس طنز و کاریکاتور، گاف شبکه خبر درباره دختران قهرمان! نگاه‌ها را به خود جلب کرد.


57244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 776657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۳
    0 0
    اسحاق خان اگه مدیریت شما که نماینده اصلاح طلبا هستی نبود الان ارز چه وضعیتی داشت ؟؟؟؟؟