در روز سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت، شیوه کارگردانی احمدی‌نژادها در مناظره‌های انتخاباتی سال ۸۸ و اعلام جزییات بسته پیشنهادی اروپا به ظریف از مطالب پربازدید بودند.

در سرویس سیاست، پشت‌پرده مناظره‌های انتخابات سال ۸۸ بازدید زیادی داشت. بسیاری هم برای یافتن پاسخ این پرسش کلیک کردند: آتش‌زنندگان برجام پشیمانند؟ پاسخ نوبخت به بیانیه آیت‎الله جنتی هم پربازدید شد.

در سرویس اقتصاد، آخرین اخبار از بازار سکه و طلا پربازدید شد. جدیدترین قیمت مسکن‌های معامله شده در تهران هم چشم‌ها را خیره کرد. دیگر خبر پربازدید این سرویس، جزییاتی از تجمع اعتراضی کارگران اراکی بود.

در سرویس فرهنگ، واکنش نوید محمدزاده به شهادت جوانی که عکسش جهان را تکان داد، پربازدید شد. بسیاری هم خواستند بدانند دلیل وحشت تماشاگران از فیلم کارگردان جنجالی چه بود. تعداد زیادی از کاربران هم از شرط پرویز پرستویی برای مسئولان صداوسیما استقبال کردند.

در سرویس جامعه خبر عجیب خرید و فروش لانه خفاش‌های غارنشین در غرب کشور پربازدید شد. روایت دانش‌آموزی هم که معلم خود را کشت باعث توجه کاربران شد. احتمال خودکشی و شیرجه خلبان هواپیمای مالزیایی در اقیانوس آرام دیگر خبر پربازدید بود.

در سرویس بین‌الملل، اعلام جزییات بسته پیشنهادی اروپا به ظریف پربازدید شد. بعد از آن، کاربران روی توئیت جنجالی مقتدی صدر و استقبال آل‌سعود کلیک کردند. تصاویر قتل‌عام فلسطینی‌ها هم دل بسیاری را به‌درد آورد.

در سرویس طنز و کاریکاتور هم، رینگ خونین وزشگاه آزادی! نگاه‌ها را به خود جلب کرد.

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 777198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =