۰ نفر
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵

استقلال موفق شد با نتیجه 3-1 از سد ذوب‌آهن بگذرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ استقلال برای بازی برگشت مقابل ذوب‌آهن بیش از هر چیز نگران مصدوم‌هایش بود. شجاعیان که پرونده‌اش تا اطلاع ثانوی بسته شده، امید ابراهیمی بحث سلامت و تیم‌ملی احتمال بازی نکردنش را بیشتر کرده بود به همین دلیل کادرفنی و کادر پزشکی استقلال تمام تمرکزش را روی رساندن تیام گذاشت و در پایان ۹۰ دقیقه مشخص شد که این اصرار بیهوده نبوده است. تیام نام خود را به عنوان اولین خارجی که برای استقلال در لیگ قهرمانان آسیا هت‌تریک کرده ثبت کرد. او دومین بازیکن خارجی است که برای یک تیم ایرانی سه گل زده؛ قبل از او لوسیانو پریرا مهاجم فولاد خوزستان در جریان برتری ۵-۱ این تیم مقابل الفاتح عربستان در اردیبهشت ۹۳، توانست سه بار دروازه حریف را باز کند.

تیام با این هت‌تریک نام خود را در کنار سه استقلالی دیگر یعنی غلامحسین مظلومی، فرهاد مجیدی و علی لطیفی قرار داد. مظلومی در جریان بازی مقابل سلانگور مالزی سه گل زد. در بازی مقابل هامن‌من لبنان لطیفی و فرهاد مجیدی هت‌تریک کردند و در بازی مقابل ذوب‌آهن هم نوبت تیام بود تا بعد از حدود ۲۰ سال یک بار دیگر یک هت‌تریک آسیایی را به نام استقلال به ثبت برساند. البته تیام و مظلومی بازیکنانی بودند که هت‌تریکشان باعث صعود تیمشان شد و سه گلشان ارزش بیشتری دارد.

دو بازیکن از تیم‌های ایرانی که برای آخرین در لیگ قهرمانان آسیا هت‌تریک کرده هم از پرسپولیس بودند. مهدی طارمی مقابل الوحده امارات و قبل از او هم ایمون زائد مقابل الشباب امارات. استقلالی‌ها که مدت‌ها بود برخلاف همتای ایرانی‌شان هت‌تریک در آسیا را تجربه نکرده بودند با سه گل تیام مقابل یک تیم ایرانی این خاطره را بعد از سال‌ها تجدید کردند.


256 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 777437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =