هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: شرایط تمرینات خیلی خوب است و کی‌روش وضعیت‌ بچه‌ها را به طور جدی پیگیری می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهدی ترابی در تمرین امروز عصر تیم ملی در جمع خبرنگاران گفت: شرایط تمرینات خیلی خوب است و بچه‌ها کم‌کم اضافه می‌شوند و کی‌روش وضعیت بچه‌ها را به طور جدی پیگیری می‌کند.
وی افزود: امیدوارم که بتوانیم به بهترین شکل برای جام جهانی آماده شده و با آمادگی کامل وارد این رویداد بزرگ شویم.
ترابی درباره رقابتی که بین بازیکنان تیم ملی وجود دارد، خاطرنشان کرد: به نظر من مهم نیست چه بازیکنی در تیم ملی فیکس بازی کند بلکه همه هدف ما موفقیت تیم ملی و سربلندی کشورمان است. من امیدوارم تیم ملی در جام جهانی شگفتی‌ساز شود.
هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان درباره بازی با ازبکستان تصریح کرد: به عقیده من این بازی خوب است که کادرفنی آن را در برنامه‌های خود قرار داده و بازیکنان جوانی مثل من می‌توانند در این گونه بازی‌ها تجربه بین‌المللی کسب کنند. قطعا چنین مسابقاتی ما را در مسیر جام جهانی کمک خواهد کرد و کادرفنی را نیز به ایده‌های تاکتیکی‌اش نزدیک می‌کند، همانطور که گفتم این ما باشیم که در جام جهانی شگفتی‌ساز می‌شویم.
وی در مورد تمریناتی که در اردوی تیم ملی انجام داد و آیا این تمرینات تاثیری بر آمادگی او داشته است یا نه، گفت: بله خیلی بهتر شده‌ام، من بدنم نسبت به بازیکنان دیگر عقب‌تر بود و از این تمرینات جواب خیلی خوبی گرفتم و قطعا در ادامه راه با تمرینات بیشتری که انجام می‌دهیم چه از نظر بدنی و چه از نظر اعتماد به نفس شرایط ایده‌آل خواهیم رسید و با آمادگی کامل راهی جام جهانی خواهیم شد.
ترابی در پایان راجع به تیم آینده‌اش نیز عنوان کرد: من یک فصل دیگر با باشگاه سایپا قرارداد دارم.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 777454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =