فوتبال بد پدیده‌ای است. فرصتی برای توی دید بودن و مشهور شدن اما کاش وقتی می‌خواهیم دیده شویم کمی به تبعات گفته‌های‌مان هم فکر کنیم!

فرهاد عشوندی: «بیرانوند دروازه‌بان بسیار خوبی بوده اما این روز‌ها آماده نیست. این تضمین را می‌دهم که اگر حسینی در جام جهانی درون دروازه قرار بگیرد، صعود می‌کنیم.» نه این را شفر نگفته است. حرفی از امیر قلعه نویی ، برانکو ، علی پروین یا حتی ابرام چرخی هم نیست. این جدیدترین خطابه ورزشی استاد حسن زمانی است. استاد بزرگواری که حالا به هر دلیلی دارد به پیشکسوتی در هیات مدیره استقلال بدل می شود.

دوستی که قطعا یک قهرمان ملی نبوده، در سطح اول یا دوم باشگاهی فوتبال ایران هم هیچ وقت بازی نکرده. حالا البته می گویند آقازاده شان دارند کلاس های مربیگری را یکی ، یکی و به سرعت طی می کنند و احتمالا به زودی شاهد هنرنمایی این آقازاده هم در تیم های فوتبال خواهیم بود . البته فعلا که این گمانه در حد شنیده هاست و نه می شود تائیدش کرد و تکذیب و من هم اجمالی از کنارش می گذرم و فقط دوست دارم درباره همین آخرین فرموده استاد بپرسم.

اینکه واقعا چرا هر کدام از ما تا فرصتی برای حرف زدن پیدا می کنیم ، حس می کنیم خدای همه چیزیم. دوست عزیز این همه موضوع در سیاست ، اقتصاد ، شهرستان پدری خودم که شما نماینده اش بوده اید ، آب و هوا ، ترامپ ، راه های درآمدزایی درباره استقلال ، کم شدن ساعت استفاده از طرح ترافیک و قیمت گوشت و مرغ و دلار هست که قطعا می توانید به طور تخصصی به خاطر سوابق درخشش حضور در مجلس از آنها بگویید و بی شک همه ما باید از این حسن نظر تان در تمام این موارد ممنون تان باشیم.

اما حالا دیگر بحث نظرات تخصصی فوتبال تان را به حدی رسانده اید که تیم ملی را ارنج می کنید و بعد قول صعود در جام جهانی هم می دهید؟ حتما بعد از اینکه سید حسین حسینی در جام جهانی درون دروازه نبود هم ، چهره حق به جانب می گیرید می گویید:«دیدید کی روش توصیه ام را گوش نکرد و حذف شد؟

استاد گرانقدر ، اینکه دیگر نتایج ضعیف استقلال منصوریان نیست و بگویید یکی از مسئولیت های هیات مدیره انتخاب سرمربی است! شما حتی نمی توانید و نباید به سرمربی تیم تان بگویید چرا مثلا 4 بازی پایانی منتهی به جام جهانی را سید حسین حسینی روی نیمکت نشست. چون این بحث کاملا فنی است و قطعا سرمربی است که باید برایش بهترین تصمیم را بگیرد. ولی خب شما عادت دارید بگویید و فکر می کنید به واسطه داشتن عنوان عضو هیات مدیره ، در هر مسئله فوتبالی می توانید نظر بدهید.

شما که واقعا نمی دانم به واسطه لمس کدام جسم گردی ، خود را در مقام تکنیسین برجسته فوتبال فرض کردید و اینچنین درباره مسئله ای کاملا تخصصی نظر دادید ، کاش برادرانه به فکر خود باشید و در زمان ادای واژه های تخصصی کمی درنگ کنید. قطعا باید سیاست استقلال دفاع از دروازه بانش باشد . بدون تردید با اتفاقات یک ماهه اخیر شانس سید حسین حسینی برای رفتن به جام جهانی کمتر از قبل شده است و خیلی از پیشکسوتان تیم باید به سید حسین روحیه بدهند و حمایتش کنند وباشگاه هم احتمالا باید رایزنی داشته باشد که او به تیم ملی و تمریناتش دعوت شود اما همه این ها دلیلی نیست تا شما به خود اجازه دهید بحث کارشناسی فنی داشته باشید.

این درست عین همان حرف های غیرمسئولانه آخرتان است که باشگاه را جریمه دلاری کرد و در نهایت مشخص نشد استقلال تاوان آن کار اشتباه حضرتعالی را از بیت المال و حق هوادارانش داده است یا خود دست در جیب مبارک کرده اید بهای اشتباه تان را پرداخته اید.
دوست عزیز این ادبیات هیچ کمکی به بازیکن ملی پوش تان نمی کند و کاش همه یاد بگیریم در حوزه اختیارات مان در جایگاه یک مقام مسئول حرف بزنیم. جالب است که شما هیچ در این مدت درباره مسائل و شرح وظایف اساسی هیات مدیره سخنی به میان نیاورده اید و تا دلتان بخواهد گفته های این دستی دارید!
41 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 777455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =