۰ نفر
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳

سه دروازه‌بان سرشناس فوتبال ایران ساعاتی بعد از مصاف حساس استقلال و ذوب‌آهن در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا کل کل شبانه جالبی با هم داشتند که فضای مجازی را تحت الشعاع خود قرارداد.

به گزارش"ورزش سه"، استقلال موفق شد در شب درخشش مامه تیام به برتری 3-1 برابر ذوب آهن برسد تا به عنوان دومین نماینده ایران در جمع هشت تیم برتر آسیا قرار بگیرد. موفقیتی که در رقم خوردن آن نقش دروازه بانان دو تیم تاثیر شگرفی داشت به خصوص دو دروازه بانی که به عنوان مرد شماره یک وارد زمین شدند و شب متفاوتی را در آزادی تجربه کردند.


رشید مظاهری ستاره بازی رفت این بار در حسرت تکرار نماش فوق العاده فولادشهر ماند. خوردن سه گل از مهاجم سنگالی استقلال که یکی از آنها با ضربه ای استثنایی و غیرقابل مهار رقم خورد و شبی تلخ را برای این گلر ملی پوش در آخرین بازی رسمی باشگاهی رقم زد درست برعکس مهدی رحمتی که در نقش کاپیتان استقلال موفق شد بعد از مدت های طولانی طعم برد برابر تیم های تحت رهبری امیرقلعه نویی را بچشد تا با رساندن آبی ها به مرحله بعد آسیا با یک تیر دو نشان را هدف بگیرد.


در کنار این دو دروازه بان سیدحسین حسینی دیگر گلر دعوت شده به اردوی نهایی تیم ملی برای حضور در جام جهانی 2018 روسیه با نشستن روی نیمکت ذخیره های استقلال فرصت عرض اندام در یکی از حساس ترین بازی های فصل را از دست داد اما با این وجود یک پست اینستاگرامی این بازیکن شیرازی در تمجید از درخشش مامه تیام و واکنش به شایعات اخیر پیرامون اختلافاتی که با برخی در استقلال پیدا کرد زمینه کل کل شبانه ای میان گلرهای استقلال و گلر ذوب آهن شد تا همین کل کل فرصت را در اختیار طرفداران دو تیم تهرانی و اصفهانی قرار دهد تا جنجال های فراوانی رقم بزنند.

 

پس از پایان دیدار، رشید مظاهری با انتشار پستی از هواداران ذوب آهن تشکر کرد و ضمن گلایه از داوری این دیدار به حواشی دو هفته اخیر نیز اشاره کرد. این پست با شیطینت سیدحسین حسینی روبرو شد و کامنت گلر جوان آبی ها در حقیقت نقطه آغاز کل کل مجازی محسوب شد. او در یکی از کامنت های پایین پست مظاهری خیلی کوتاه نوشت: "تیام!" تا به نوعی هت تریک مهاجم آبی ها را یک بار دیگر به گلر ذوبی ها گوشزد کند اما جالب اینکه پس از دقایقی ملی پوش ذوبی ها در مقام پاسخگویی برآمد و با پاسخ « سید روی نیمکت صحنه قشنگی دیدی» نیمکت نشینی دوباره دروازه استقلالی ها را به او یادآوری کرد. 


ساعتی بعد از این پست، سیدحسین تصویری از خودش و مامه تیام که در حال شادی صعود توام بود را به همراه متنی از بی توجهی به حاشیه سازان منتشر کرد که مهدی رحمتی رقیب او در استقلال با انتشار کامنتی برای هم تیمی جوان تر و شیرازی خود آرزوی موفقیت در جام جهانی و عرصه ملی کرد، کامنتی که در ادامه با حرکت محمدرشید مظاهری گلر ذوبی ها روبرو شد او این بار در مقابل کامنتی که سیدحسین زیر پست او گذاشته بود نوشت: "نیمکت نشینی دیگه حاشیه ای نداره سیدجان"! مظاهری که برای رسیدن به فهرست نهایی جام جهانی با حسینی رقابت نزدیکی دارد با نوشتن این متن هم به نیمکت نشینی رقیب استقلالی خود طعنه زد هم سعی کرد پاسخی به جنگ روانی رقیب خود در تیم ملی بدهد و به نوعی در این کل کل بازنده نباشد.

 

این کل کل ها اما با ورود طرفداران دو تیم حسابی جنجال ساز شد به خصوص که استقلالی ها و ذوبی ها هر یک با حمایت های خود از بازیکنان محبوب شان تا حدودی بی احترامی و هتاکی را نیز چاشنی کار خود کرده بودند غافل از این که کل کل گلرهای استقلال و ذوب آهن کاملا دوستانه رقم خورده است. این سه دروازه بان و چهره سرشناس حواشی جنگ بزرگ دو تیم در کنار کل کل اما به یک نکته مهم دیگر هم اشاره داشتند آن هم این که روزهای خوش شان منوط به نیمکت نشینی رقیب شان است چه در استقلال چه در تیم ملی تا در کنار رفاقت ، رقابت شان نیز جذاب و حساس پیش برود.

 

 

 

 

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 777460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =