مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس در دیدار مقابل الجزیره به عنوان بازیکن جایگزین به میدان رفت.

روزنامه خبرورزشی نوشت: منشا که روز گذشته راهی ایتالیا شد، قبل از پرواز گفت‌وگویی اختصاصی با ما داشت.

سرمربی هلندی الجزیره بدجوری برای شما کری خوانده بود. این کری در انگیزه بازیکنان پرسپولیس بی‌تأثیر نبود؟
سرمربی الجزیره حرف‌های درشتی در مورد تیم ما خصوصاً کاپیتان‌مان سیدجلال بر زبان آورده بود، به همین دلیل در صدد بودیم هرطور شده الجزیره را شکست بدهیم. خدا را شکر که سیدجلال هم گل پیروزی ما را زد تا نشان دهد اتفاقاً سوپرمن پرسپولیس است و هیچ‌کس حق ندارد کاپیتان ما را دست‌کم بگیرد. به سرمربی الجزیره هم درس خوبی دادیم تا دیگر کری نخواند.

چرا کارتان برای پیروزی به دقیقه آخر کشیده شد؟
بالاخره پیروزی در دقایق آخر نوستالژیک‌تر و شیرین‌تر است. ما در این فصل چند بار در دقایق پایانی پیروز شدیم و قسمت هم این بود که مقابل ۹۰هزار تماشاگرمان در ورزشگاه آزادی و میلیون‌ها هوادار دیگرمان که قلب‌شان با پیروزی پرسپولیس بهتر می‌تپید، شرمنده نشویم و به شکل شیرین‌تری به پیروزی برسیم.

کدام گل هم‌تیمی‌تان بهتر بود؛ سیدجلال یا نوراللهی؟
شوت احمد محکم و استثنایی و ضربه سیدجلال هم بی‌نظیر بود که در آن شرایط سخت و پراسترس به ثمر رسید.

کدام قرعه را برای مرحله بعد بهتر می‌دانی؟
همه تیم‌های مرحله بعد خوب هستند اما من چند بازی که از الدحیل دیدم، به نظرم قدرت بیشتری دارد. با این وجود پرسپولیس هم آن‌قدر قوی هست که در مسابقات آسیایی به هر قرعه‌ای بخورد، بتواند حریف را پشت سر بگذارد و پیروز شود.

چرا خودت برخلاف بازی رفت گل نزدی؟
در بازی رفت در شرایط خاصی پنالتی‌ام را به گل تبدیل کردم اما دیدار برگشت‌مان حال و هوای دیگری داشت. در پرسپولیس هم فرق نمی‌کند چه کسی گل بزند، مهم صعود تیم بود که به آن رسیدیم و کام خودمان و هواداران را با پیروزی شیرین کردیم.

با بسته بودن پنجره تابستانی بعضی‌ها معتقدند پرسپولیس دیگر شانسی برای تکرار قهرمانی لیگ برتر ندارد.
پرسپولیس در چند سال اخیر به گواه آمار موفق‌ترین تیم ایران بوده است و کسب قهرمانی‌های متعدد، تیم ما را به عنوان باشخصیت‌ترین تیم معرفی کرده است، به همین دلیل با وجود بسته بودن پنجره نقل و انتقالات من پرسپولیس را برای لیگ بعدی هم مدعی اول قهرمانی می‌دانم.

43503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 777461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =