۰ نفر
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۳

پیروزی‌دیلی نوشت: پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: صحبت‌های من در یکی از رسانه‌ها برعکس نوشته شده و جا دارد من از مسئولان باشگاه پرسپولیس بابت تقدیری که از من صورت گرفت،‌ قدردانی کنم.

محمود خوردبین در خصوص مصاحبه‌ای که از او در یکی از روزنامه‌ها‌ی ورزشی منتشر شده که او در این مصاحبه از رفتار مدیران  پرسپولیس در جشن قهرمانی گلایه کرده، گفت: مطمئن هستم آن خبرنگار بدون قصد وغرض آن مصاحبه را نوشته اما متاسفانه حرف‌های من را اشتباه برداشت کرده و کاملا برعکس نوشته است. اتفاقا مسئولان باشگاه پرسپولیس خیلی هم به من لطف داشتند.

وی ادامه داد: در مراسمی که بعد از بازی با سپیدرود در ورزشگاه آزادی انجام شد، به دلیل اینکه لیست نفرات را فدراسیون فوتبال داده بود من در جشن نبودم اما در کنار زمین حضور داشتم و از قهرمانی پرسپولیس شاد شدم.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس افزود: در روز جشن قهرمانی که در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد اتفاقا نام من در لیست تیم قرار داشت و در کنار بزرگان باشگاه و مسئولان در ردیف جلو نشسته بودم و حتی از من همانند سایر اعضای تیم تقدیر شد که جا دارد از مسئولان باشگاه پرسپولیس تشکر کنم اما همانطور که گفتم در جشن استادیوم آزادی من کنار زمین بودم و خیلی موضوع خاصی نیست چرا که لیست آن بازی در اختیار فدراسیون فوتبال بود.

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 777469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =