۰ نفر
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۷

بانک ورزش نوشت: قرارداد کمال کامیابی‌نیا با پرسپولیس به پایان رسیده و عجیب اینکه او حتی به دعوت مسوولان باشگاه برای تمدید قراردادش پاسخی نداده است.

در حالي كه بعضي از بازيكنان مثل محسن مسلمان هنوز براي تمديد قرارداد به باشگاه دعوت نشده‌اند، كاميابي‌نيا از مدت‌ها پيش براي رفتن به باشگاه پرسپوليس تمايلي نشان نداد و به همين دليل بود كه سرپرست باشگاه هر بار مصاحبه‌هايي را انجام داد تا به نحوي كمال را به باشگاه بكشاند.

با توجه به رفتار كمال ناگفته پيداست كه او تمايلي به تمديد قرارداد با پرسپوليس را ندارد و به همين دليل منابع خبري ما معتقدند كه كمال به عنوان بازيكن آزاد مذاكراتي را با چند باشگاه خارجي داشته است: «اگر كمال با خارجي‌ها به توافق نرسد كه در پرسپوليس مي‌ماند ولي اگر او پيشنهاد خوبي دريافت كند، به احتمال فراوان از پرسپوليس جدا مي‌شود.»

هر چند كه بعضي‌ها دوست دارند تا از پيشنهادهاي اروپايي كمال صحبت كرده و طوري وانمود كنند كه او از باشگاه‌هاي بزرگ اروپايي پيشنهاد دارد ولي منابع موثق ما اطلاعات جالبي در اين خصوص در اختيار دارند: «كمال از باشگاه‌هاي قطري پيشنهاد دارد كه بهترين آن پيشنهاد باشگاه الخور است. اگر الخور سروش رفيعي را از دست بدهد، شرايط براي كمال مساعد مي‌شود و قطعا آنها به دنبال جانشيني براي سروش مي‌روند. الخور قبلا نيز با كمال مذاكراتي انجام داده و هيچ بعيد نيست تا با توجه به شرايط جديد 0اين تيم و نيمكت‌نشيني كمال در بازي‌هاي آخر پرسپوليس، كاميابي‌نيا بالاخره از پرسپوليس جدا شود.»

كاميابي‌نيا كه فصل گذشته نيز پس از حواشي فراوان راضي به تمديد قرارداد شد، اگر با باشگاه الخور قطر به توافق برسد، از پرسپوليس جدا مي‌شود.

 

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 777475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =