کی‌روش: باور دارم که می‌توانیم در جام جهانی شگفتی‌ساز شویم/ ترجیح می‌دادم با پرتغال بازی نکنیم

سرمربی تیم ملی ایران معتقد است که شاگردان پتانسیل شگفتی‌آفرینی در سخت‌ترین گروه جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را دارند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از سایت رکورد، در حالی که کمتر از یک ماه به آغاز جام جهانی روسیه باقی مانده است، کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران مصاحبه کوتاهی با نشریه پرتغالی «کونتاکتو» انجام داده و در آن در خصوص برنامه شانس تیمش برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌ها توضیح داده است.

او گفت: شانس ما برای صعود به عملکردی که در زمین بازی ارائه کنیم بستگی دارد. بازیکنان من اما همیشه هرچه در توان داشتند گذاشته‌اند و من به توانایی آنها برای شگفتی‌سازی اعتماد دارم.

کی‌روش در ادامه نتوانست منکر این موضوع شود که رویارویی شاگردانش با تیم ملی کشور او پرتغال، برای وی یک مصاف خاص و احساسی است.

سرمربی تیم ملی افزود: اگر بگویم که ترجیح می‌‌دادم مقابل پرتغال قرار بگیریم، دروغ گفته‌ام. برای من این دیدار، بازی «مقابل» پرتغال نیست بلکه بازی «با» پرتغال است.

کی‌روش 65 ساله که دو بار توانسته با تیم ملی ایران به جام جهانی راه پیدا کند، تمایل خود برای حضور دوباره در جام جهانی را ابراز کرد و اظهار داشت: بعد از 36 سال فعالیتم در این رشته، کاملاً طبیعی است که بعد از جام جهانی به آینده‌ام فکر کنم. من به دنبال چیز جدیدی نیستم اما چشمم را روی پروژه‌ای که به من اجازه دهد به رکورد 5 صعود به جام جهانی برسم هم نمی‌بندم.


256 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 777626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =