۰ نفر
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹

سیدجلال حسینی از هواداران خواست تیم ملی را تنها نگذارند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سید جلال حسینی پس از نقش تعیین کننده ای که در صعود پرسپولیس به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا ایفا کرد، به تمرین تیم ملی آمده تا خود را برای حضور در جام جهانی آماده کند.

سید جلال حسینی در ابتدای صحبت هایش گفت:«هنوز تیم ملی تشکیل نشده و مانده تا بازیکنان بیایند. خودمان را برای مهمترین رویداد فوتبال آماده می‌کنیم. ما امروز اضافه شدیم، استقلالی‌ها هم همین‌طور.»

حسینی ادامه داد:« موقعیت‌مان سخت است اما باید تمرکزمان را روی تمرینات بگذاریم و با تفکرات کارلوس کی‌روش جلو برویم. مدتی است همه چیز درباره تیم ملی فراموش شده، در صورتی که باید خودمان را برای مهمترین رویدادی که در جهان فوتبال رخ می‌دهد، آماده کنیم.»

او درباره دیدار دوستانه تیم ملی با ازبکستان گفت:« هر بازی دوستانه بر بهبود وضعیت تیم ملی موثر است و تاثیر زیادی روی اعتماد به نفس بازیکنان می‌گذارد. از مردم و هواداران خواهش می‌کنم در روزی که فکر کنم روز آخری باشد که در ایران خواهیم بود به ورزشگاه بیایند و حمایت خود را نشان دهند. بازیکنان جوان تیم ملی نیاز به حمایت دارند تا با روحیه بالاتری در جام جهانی حضور یابند.»

مدافع تیم ملی فوتبال در خصوص مدعیان جام گفت:« نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد. جام جهانی مهمترین رویداد فوتبالی است و همه تیم‌ها با آمادگی کامل می‌آیند. پرتغال، اسپانیا و آلمان تیم‌های مدعی هستند. رنکینگ تیم‌ها مشخص کننده مدعیان است.»

 

254 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 777664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =