در روز پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت، خبر ناآرامی‌ در کازرون کنار اخبار درگذشت حجت‌الاسلام سیدمهدی طباطبایی و تشییع پیکر قاسم افشار از پربازدیدترین اخبار بودند.

در سرویس سیاست، درگذشت حجت‌الاسلام سیدمهدی طباطبایی پربازدیدترین خبر بود. دیپلماسی نظامی یار کمکی دولت در مذاکرات دیپلماتیک هم بازدید زیادی داشت. احتمال حذف علی مطهری از کرسی نایب رئیسی مجلس هم کاربران زیادی را به خود جلب کرد. 

در سرویس اقتصاد، مطلبی درباره خرید خودرو با بودجه ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومانی مورد توجه قرار گرفت. مثل همیشه اطلاع از آخرین وضعیت بازار ارز برای کاربران جالب بود. و البته بالا رفتن قیمت بستنی هم در میان پربازدیدها دیده می‌شد. 

در سرویس فرهنگ، سخنان بازیگر زن برنده جایزه اسکار در جشنواره کن پربازدید شد. خبر تشییع پیکر قاسم افشار نیز بازدید زیادی داشت. سومین خبر پربازدید هم هدیه مهران مدیری به برنامه «خندوانه»‌ بود. 

در سرویس جامعه، ناآرامی در کازرون پربازدیدترین خبر بود. در این سرویس ورود خشونت‌آمیز یک مرد به خوابگاه دخترانه بازدید زیادی داشت. رویای لاغری، بلای جان دختر جوان شد، عنوان خبری بود که پربازدید شد. 

در سرویس ورزش، ذوق‌زدگی استقلالی‌ها از احتمال منتفی شدن قرارداد اروپایی ستاره لیگ بازدید زیادی داشت. مطلبی با عنوان تیام آیا به عمد یار قلعه‌نویی را زد؟ کاربران زیادی را کنجکاو کرد. مسلمان شرط و گروکشی دو پرسپولیسی برای تمدید است؟ دیگر خبر پربازدید این سرویس بود. 

57241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 777667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =