ایسنا نوشت: مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از اجرای سراسری پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی از طریق تلفن همراه از نیمه نخست امسال خبر داد.

علیرضا قنادان با اشاره به اینکه در حال حاضر طرح پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی با اپلیکیشن تلفن همراه "فون‌پی" در خطوط پایانه ونک در حال اجرا است، گفت: باتوجه به اینکه این مدل پرداخت نو و مبتکرانه است، باید ملاحظات اجرایی برای آن مدنظر قرار گیرد تا تصویر نسبتا خوبی ارائه شود. بر این اساس طرح به‌صورت مداوم پایش می‌شود.

وی با بیان اینکه چهارچوب استاندارد سیستم و آئین‌نامه این طرح در حال نهایی شدن است، خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌ها مقرر شد، آئین‌نامه‌ها به زودی آماده شود تا مصوبات لازم را اخذ کند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به زیرساخت‌های لازم برای اجرای طرح پرداخت الکترونیک کرایه تاکسی، عنوان کرد: در انتظار ایجاد زیرساخت‌ها از طریق سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران هستیم تا این طرح حداکثر تا پایان خردادماه امسال نهایی و اجرا شود.

قنادان با بیان اینکه تلاش می‌کنیم تا پلتفرم بازی را راه‌اندازی کنیم، تصریح کرد: این کار به این خاطر است تا به‌جای اینکه ما به سراغ سیستم‌های جدید برویم، این سیستم‌ها به‌صورت خودکار با ما همکاری کرده و با یکدیگر ارتباط زیرساختی داشته باشند. بنابراین به شرکت‌هایی که بتوانند براساس پروتکل فعالیت کرده و امکان فنی داشته باشند، مجوز داده می‌شود.

42237

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 777761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =