در روز جمعه 28 اردیبهشت، حمایت رقیب انتخاباتی روحانی از مواضع برجامی دولت مهم ترین خبر بود. سوالی درباره گران قیمت ترین خانه تهران هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس سیاست، عکسی از آیت‌الله جنتی بر سر پیکر قائم‌مقام خود پربازدیدترین خبر بود. بسیاری هم روی حمایت رقیب انتخاباتی روحانی از مواضع برجامی دولت کلیک کردند. اطلاعیه وزارت کشور در ارتباط باحوادث اخیر شهرستان کازرون هم پربازدید شد.

در سرویس اقتصاد، خبر گران‌ترین خانه تهران چقدر قیمت دارد؟ کلیک زیادی خورد. کدام گروه‌ها مشمول مصوبه افزایش ۲۰درصدی حقوق کارمندان نمی‎شوند؟ هم توجه کاربران را جلب کرد. دیگر خبر پربازدید این سرویس، عبور «به سلامت» از گردنه تاریخی ابرچالش‌ها بود.

در سرویس فرهنگ، خبر پُستی که جمعه محسن تنابنده را خراب کرد پربازدیدترین شد. تعداد زیادی از کاربران نیز روی خبر افشاگری جناب خان از خرید میلیونی نیمار کلیک کردند. زندگی خواهران منصوریان یک سال پس از آشتی با پدرشان نیز توجه تعداد دیگری از مخاطبان را در پی داشت.

در سرویس جامعه، این ۲۳ دانشگاه ایرانی در جمع دانشگاه‌های برتر دنیا قرار گرفتند پربازدید شد. خبر آخرین وضعیت کازرون پس از ناآرامی‌ها نیز باعث توجه کاربران شد. کاربران زیادی روی اعتصاب عجیب رانندگان اتوبوس ژاپنی کلیک کردند.

در سرویس بین‌الملل، مناظره داغ بی‌بی‌سی با حضور موسویان پربازدید شد. بعد از آن، کاربران روی صدای آژیر شلیک موشک در جولان اشغالی شنیده شد کلیک کردند. عده زیادی نیز خواستند بدانند تحریم‌های تازۀ آمریکا علیه ایران چیست؟

در سرویس ورزش، سرمربی سابق استقلال از بالا به ذوب پیشنهاد شده؟ مورد توجه کاربران قرار گرفت. خبری با تیتر تصویری دلنشین از سرمربی تیم‌ملی و یک هوادار روشن‌دل نیز دیگر خبر پرکلیک این سرویس بود. گفت‌وگو با دروازه‌بانی که از طرف پرسپولیسی‌ها تهدید شد
هم بازدید زیادی داشت.

58243

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 777831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =