مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی آرتاویل جوان اردبیل گفت: اولویت اصلی باشگاه «آرتاویل جوان» کار در فوتبال پایه است که در این بخش برنامه‌ریزی جامع صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ هادی صباغی در نشست خبری مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی آرتاویل جوان اردبیل که در سالن کنفرانس مجموعه ورزشی خانه کارگران برگزار شد، اظهار کرد: اولویت اصلی باشگاه آرتاویل جوان کار در فوتبال پایه است که در این بخش برنامه‌ریزی جامع صورت گرفته است.

وی گفت: آکادمی فوتبال نونهالان از تابستان شروع به کار می‌کنند که هدف از این برنامه کار کردن ریشه‌ای برای باشگاه آرتاویل جوان است تا در سال‌های آینده به صورت قدرتمند در رقابت‌های استانی و کشوری لیگ فوتبال نونهالان شرکت کنیم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی آرتاویل جوان اردبیل تصریح کرد: این باشگاه در کنار تیم‌داری در رشته‌های مختلف نظیر فوتبال، والیبال، شمشیربازی، کشتی و رشته‌های رزمی به برگزاری اردوهای فرهنگی ورزشی و کلاس‌های آموزشی خواهد پرداخت.

صباغی با اشاره به تیم‌داری باشگاه آرتاویل جوان در لیگ فوتبال کشور بیان کرد: از بابت هزینه هیچ مشکلی برای تیم‌داری در لیگ یک کشور نداریم ولی در جلسه‌ای که با هئیت مدیره باشگاه داشتیم به این نتیجه رسیدم از لیگ دسته سه شروع کنیم که با برنامه‌ریزی دقیق بتوانیم با این تیم به دسته‌های بالا صعود کنیم.

وی اضافه کرد: بازیکنان بومی استان اردبیل در باشگاه آرتاویل جوان بازی خواهند کرد ولی در صورت نیاز برای تقویت تیم از بازیکن‌های غیربومی نیز استفاده خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی آرتاویل جوان ادامه داد: تمامی عوامل اجرایی و هئیت مدیره باشگاه آرتاویل جوان از پیشکسوتان و کارشناسان ورزشی هستند که بدون هیچ چشم داشتی برای پیشرفت ورزش استان اردبیل قدم در این عرصه گذاشته‌اند که امیدوارم دیگر نهادها در این راستا به ما کمک‌رسانی کنند.

صباغی با اشاره به جایگاه فوتبال اردبیل در دهه‌های گذشته افزود: در چند دهه گذشته فوتبال اردبیل در کشور بسیار تاثیرگذار بود و در تمامی لیگ‌های کشور بازیکنان اردبیلی حضور داشتند و ما توانستم با آن امکانات محدود چندین بازیکن به تیم ملی فوتبال کشورمان نیز معرفی کنیم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی آرتاویل جوان افزود: حرکت تاریخی فوتبال اردبیل از سال 80 تا 87 مجددا به اوج خود رسید و بازیکنان کم‌نظیری مانند کریم انصاری فرد و نادر هوشیاری توسط مربیان فوتبال اردبیلی تربیت شدند که در میادین بین المللی خوش درخشیدند اما اکنون وضعیت مناسبی در فوتبال استان حاکم نیست.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 777862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =