جلسه رسیدگی به پرونده های روزنامه «آرمان»، خبرگزاری «ایلنا» و سایت تدبیر امروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه در شعبه ۹ دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمدی کشکولی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در جلسه امروز به پرونده مدیرمسئول روزنامه آرمان به اتهام نقض مصوبه ۲۹۸ شورای عالی امنیت ملی با شکایت مدعی العموم و شورای عالی امنیت ملی رسیدگی شد که پس از پایان جلسه دادگاه، مدیرمسئول این روزنامه مجرم شناخته شد و مستحق تخفیف دانسته نشد.

همچنین در جلسه امروز به پرونده مدیرمسوول سایت تدبیر با اتهام نشر مطالب خلاف واقع به قصد اضرار به غیر رسیدگی شد که طبق اعلام نظر هیات منصفه مطبوعات مدیرمسوول این سایت مجرم شناخته شد و مستحق تخفیف دانسته شد.

 در جلسه امروز به پرونده مدیرمسئول وقت خبرگزاری ایلنا با اتهام نشر مطالب خلاف واقع به قصد اضرار به غیر رسیدگی شد که مدیر مسئول وقت این خبرگزاری مجرم شناخته شد و مستحق تخفیف دانسته نشد.

همچنین قرار بود که در جلسه امروز به پرونده‌های مدیران مسئول پایگاه خبری عصر ایران و عصر خبر رسیدگی شود که  به دلیل استمهال مدیر مسئول این سایت‌ها رسیدگی به آن‌ها به آینده موکول شد.

57244

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 778315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =