در روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت، روایت مطهری از دادوبی‎داد در جلسه غیرعلنی مجلس از پربازدیدها بود. اخباری درباره قیمت برنج و دل و جگرهای لاکچری هم توجه کاربران را در پی داشت.

در سرویس سیاست، خبری با عنوان آتش کازرون را نماینده این شهر در مجلس به‌پا کرد پربازدیدترین خبر بود. بسیاری هم روی خبر بازگشت دلواپسان کلیک کردند. روایت مطهری از دادوبی‎داد در جلسه غیرعلنی مجلس هم پربازدید شد.

در سرویس اقتصاد،خبری با تیتر یک دست دل و جگر ۷۲۰ هزار تومان تعجب خیلی‌ها را برانگیخت. عده زیادی هم خواستند بدانند برنج چقدر گران شده است؟  دیگر خبر پربازدید این سرویس، مدل جدید کلاهبرداری در خرید اقساطی خودرو بود.

در سرویس فرهنگ، صحبت‌های بازیگر «شب‌های برره» در مراسم تشییع پیکر حسین شهاب پربازدیدترین شد. تعداد زیادی از کاربران نیز  روی خبر پیش بینی ضرغامی از اتفاقات اختتامیه جشنواره کن کلیک کردند. متهم شدن لوک بسون به تجاوز جنسی نیز توجه تعداد دیگری از مخاطبان را در پی داشت.

در سرویس جامعه، بسیاری بر روی متن نامه زیباکلام به رییس دانشگاه تهران درباره بازنشستگی‌اش کلیک کردند. کاربران زیادی هم خواستند بدانند عروسی نوه ملکه انگلیس (شاهزاده هری) چند میلیون دلار آب خورد؟ فرد توهین کننده به امام رضا (ع) با وثیقه آزاد شد هم توجه کاربران را در پی داشت.

در سرویس بین‌الملل، مخاطبان خواستند بدانند نمایندگان زن امارات و اسرائیل با کدام تصویر جنجال به پا کردند؟ در ادامه، کاربران روی خبر دندان هیتلر راز مرگش را فاش کرد کلیک کردند. چین، بالاخره تسلیم ترامپ شد هم مورد توجه قرار گرفت.

در سرویس ورزش، اعلام فهرست ۲۴ نفره تیم ملی پربیننده‌ترین خبر شد. تصویری از پیراهن تیم‌ملی ایران که سرانجام رونمایی شد نیز دیگر خبر پرکلیک این سرویس بود. چرا سیدجلال و وریا خط خوردند؟ هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس طنز و کاریکاتور، نقشه جدید الهلال برای ستاره استقلال! نگاه‌ها را به خود جلب کرد.

57244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 778368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =