بازیگر «سگ‌کشی»:  اتفاقاتی را روی صحنه نشان می‌دهند که من از تئاتر نامیدن آنها شرم دارم

میزان نوشت: حسین دادشکر گفت: امیدوارم هنرمندان هر چیزی را به نام هنر به خورد مردم ندهند. این بزرگترین خیانت به فرهنگ ملی است. تئاترهای ما به واقع اراجیف و اتفاقاتی را روی صحنه نشان می‌دهند که من از تئاتر نامیدن آنها شرم دارم.

حسن دادشکر بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، درخصوص فعالیت‌های اخیر خود در عرصه بازیگری گفت: این روزها هیچ کاری به من پیشنهاد نمی شود و به نوعی خیلی محترمانه خانه نشین شده‌ام. من و امثال من در انتهای صف بودجه های سینما و تئاتر ایستاده ایم و پولی برای تخصیص به ما وجود ندارد.

وی درباره وضعیت فعلی سینمای ایران تاکید کرد: متاسفانه نسل حال حاضر سینمای ایران تنها نگاهش رو به جلو است و هیچ اعتنایی به نسل قدیم خود نمی کند. نسل جدید تنها به فعالیت‌های جاری خود فکر می‌کند و برایش فرقی نمی‌کند که هم سن‌های من چه می کنند.

بازیگر فیلم "سگ کشی" در همین راستا دلیل کم کاری خود را اینگونه تشریح کرد: پیشنهادات بسیار کمی به من می شود یا بهتر بگویم اصلاً پیشنهادی نمی‌شود. بسیاری هم اصلاً من را نمی شناسند که بخواهند پیشنهاد بدهند یا ندهند.

دادشکر نداشتن رابطه را یکی از دلایل کنار گذاشتنش از بازیگری خواند و اذعان کرد: تا این لحظه که از خدا عمر گرفته ام حتی یک بار هم به کسی رو نینداخته‌ام. من از رابطه و این جور چیزها بدم می‌آید. حسن دادشکر برای خود بیوگرافی کوچکی دارد که اگر کسی او را بخواهد می‌تواند بنا به همان وی را انتخاب کند.

وی با اشاره به اجرای آثار نمایشی روی صحنه تماشاخانه های خصوصی افزود: این روزها سالن‌های پذیرایی خانه های قدیمی را تبدیل به تماشاخانه تئاتر کرده اند و هر چه دلشان می خواهد در این سالن‌ها روی صحنه می‌برند. من هیچ رابطه‌ای با این نوع آثار ندارم.

بازیگر فیلم "زیر درخت هلو" با اظهار گلایه از برخی آثار نمایشی روی صحنه تئاتر تاکید کرد: امیدوارم هنرمندان هر چیزی را به نام هنر به خورد مردم ندهند. این بزرگترین خیانت به فرهنگ ملی است. تئاترهای ما به واقع اراجیف و اتفاقاتی را روی صحنه نشان می‌دهند که من از تئاتر نامیدن آنها شرم دارم.

58241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 778433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =