۰ نفر
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۵
عشق ایران بانو بر تابلوی نقاشی

نمایشگاه نقاشی‌های مرضیه ناظم‌زاده با محوریت ایرانشهر با نام «ققنوس ایران زمین» در خانه گفتمان شهر افتتاح ‌خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمایشگاه نقاشی مرضیه ناظم‌زاده با عنوان «ققنوس ایران زمین»، سه‌شنبه اول خرداد در خانه گفتمان شهر افتتاح خواهد شد. در این نمایشگاه 11 اثر از مرضیه ناظم‌زاده از اول تا هشتم خرداد در خانه گفتمان شهر به نمایش گذاشته می‌شود.

نمایشگاه ققنوس ایران زمین ساعت 18 روز سه شنبه اول خرداد در خانه گفتمان شهر افتتاح می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند تا هشتم خردادماه از این نمایشگاه دیدن کنند.

ناظم‌زاده در آثارش به بازتولید پیشینه فرهنگی و هویتی در عصر پسامدرن و اندیشه ایرانشهری توجه دارد. این هنرمند در متنی برای این نمایشگاه نوشته است: «ایرانشهر، بانویی میترایی از جنس لطافت‌های شیرین زنانه و حافظ اندیشه‌های نیک نهاد، از ابتدای تاریخ کهن در این سرزمین زیسته و بالیده است. ایران بانو، از گذشته تا به امروز، به فرزندان خود عشق ورزیده و سرچشمه زندگی و بالندگی آن بوده و مهر آنها را طلب می‌کند. این نمایشگاه فرصتی است برای دیداری تازه کردن با ایران بانو.»

آثار ناظم‌زاده تاکنون در نمایشگاه انفرادی «نيلوفر» در گالري ناشناس لاهه هلند در اسفند 1395، نمایشگاه گروهی «نور» در گالری میترا بارله ناسائو؛ شهر مرزی بین بلژیک و هلند در اردیبهشت 1396 و نمایشگاه گروهی «طرب» توسط گالری میترا لاهه هلند تیرماه 1396 به نمایش گذاشته شده است و ققنوس ایران زمین نخستین نمایشگاه انفرادی او در ایران است.

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 778569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =