هافبک باتجربه تیم ایران در مصاحبه با سایت رسمی فدراسیون درباره وضعیت اردویی تیم پیش از جام جهانی گفت.

احسان حاج صفی درباره آخرین شرایط تیم ملی در فاصله 20 روز مانده به آغاز رقابت های جام جهانی به سایت فدراسیون فوتبال گفت: در تیم ملی همه اعضای تیم از کادر فنی و مربیان بگیرید تا آخرین نفر همه سخت در حال تلاش هستند تا بتوانند توقعاتی که از این تیم وجود دارد را تحقق ببخشند. کار در جام جهانی سخت است اما تیم ملی در سال های اخیر نشان داده که مرد روزهای سخت است و به همین خاطر بیشتر رسانه های بزرگ دنیا با وجود اینکه ایران در سختترین گروه مسابقات قرار گرفته، ما را شانس اصلی بین تیم های آسیایی برای درخشش در جام جهانی معرفی کرده اند. چیزی که هواداران و مردم می توانند از طرف ما مطمئن باشند، این است که هر کاری لازم باشد برای موفقیت تیم ملی انجام می دهیم چون می دانیم موفقیت در جام جهانی چه تاثیر بزرگی می تواند روی جامعه و کل کشور داشته باشد.

وی افزود: برای اینکه بتوانیم در جام جهانی به موفقیت برسیم و اسم ایران را در دنیا بالاتر ببریم به این نیاز داریم که از بیرون تیم هم یک اتحاد را شاهد باشیم. نیاز داریم که ببینیم مردم، رسانه ها و در مجموع همه پشت سر ما هستند. اگر این اتفاق بیفتد، ما هم که در اردو هستیم انرژی می گیریم و راحت تر می توانیم کار کنیم بنابراین امیدوارم که این اتفاق مثل چهار سال قبل بیفتد و با یک اتحاد ملی پا به رقابت های جام جهانی بگذاریم. همه باید به این موضوع برسیم که حضور موفقیت آمیز در جام جهانی برای کل کشور خوب است و می تواند تاثیر زیادی در کشور داشته باشد.

حاج صفی با اشاره به شرایط تیمی در تیم ملی گفت: در تیم ملی کسی نیست که به چیزی غیر از شاد کردن مردم فکر کند. همه بازیکنان صبح و عصر تمرین می کنند تا بتوانیم به آن سطح از آمادگی لازم برای حضور در جام جهانی است، برسیم. کادر فنی هم به خوبی وضعیت را تحت نظر دارد و تمام آن چیزی که برای بالا بردن سطح آمادگی تیم ملی لازم است را به صورت شبانه روزی انجام می دهد.

او به فضایی که پس از صعود تیم ملی به جام جهانی در کشور به وجود آمد اشاره کرد و گفت: بعد از اینکه تیم ملی به جام جهانی صعود کرد، همه منتظر شروع این مسابقات بودند و الان این زمان فرا رسیده و انتظارها به پایان رسیده بنابراین الان باید همه هر آنچه در توان دارند بگذارند تا تیم ملی موفق شود. در این روزها هر کس مسئولیتی دارد. مربیان و بازیکنان وظیفه دارند که تا آخرین لحظه تلاش کنند تا تیم ملی به موفقیت برسد. مردم و رسانه ها هم با حمایتشان باید به تیم ملی کمک کنند. در این روزها چیزی جز حمایت از کسی انتظار نداریم. اگر تیم ملی الان حمایت نشود، پس چه زمانی باید این حمایت را ببینیم؟ امیدوارم هر چه زودتر شور و شوق حضور تیمی به نمایندگی از 80 میلیون ایرانی در بزرگترین رقابت های ورزشی دنیا در کشور ایجاد شود چون تمام تیم های حاضر در جام جهانی، چنین فضایی را در کشورشان می بینند و حیف است که ما این فضا را در کشورمان نداشته باشیم و مردم نتوانند فارغ از همه اتفاقات روزمره از جام جهانی لذت ببرند.

بازیکن تیم ملی درباره اردوی بشیکتاش گفت: خوشبختانه اینجا فضای خوبی وجود دارد و آنچه لازم است در اختیار داریم. همه امکانات در کنار هم موجود است و این کار را برای بازیکنان راحت می کند تا بتوانند در کمترین زمان ممکن به خواسته های کادر فنی برسند. زمین چمن خوب، استخر و سالن جیم عالی و شرایط استراحت و تغذیه در بهترین وضعیت است و این امکانات به تیم ملی کمک می کند در شرایطی ایده آل تمرین کند.

حاج صفی درباره دیدار دوستانه دوشنبه شب ایران برابر ترکیه گفت: بازی بسیار مهم و خوبی برای تیم ملی است. می توانیم با بازی برابر ترکیه بیشتر درباره وضعیت خودمان اطلاعات به دست بیاوریم. ترکیه تیم خوبی است و می تواند کمک زیادی به ما در ادامه برنامه آماده سازی تیم ملی کند. سبک بازی مدیترانه ای این تیم می تواند بهتر و بیشتر تیم ملی را با وضعیت رقبایی مثل اسپانیا و مراکش آشنا کند و امیدوارم بتوانیم در این بازی به آنچه از نظر فنی می خواهیم، برسیم.

43257

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 779321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =