پنج شنبه 29 شهریور 1397
جمعه 4 خرداد 1397 - 12:21:36 چاپ

واکنش کوهکن در مورد تجارت پسرش در آمریکا؛ گوشم از این حرف‎ها پُر است

سیاست > مجلس - باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: نماینده مردم لنجان به ادعای آنکه پسرش نمایندگی واردات قطعات کامپیوتر به کشور را دارد و ساکن آمریکاست، پاسخ داد.

محسن کوهکن نماینده مردم لنجان اظهار کرد: این خبر کذب محض است و وقتی این شایعه را خواندم، فقط تعجب کردم و خندیدم.

وی با اشاره به اینکه بنده یک دختر و دو پسر دارم، ادامه داد: دخترم خانه‌دار است و پسر بزرگم کارمند قراردادی و حقوق‌بگیر یک شرکت خصوصی است که این شرکت تا چندی پیش در اصفهان بود، اما در حال حاضر دفترشان را به تهران منتقل کرده‌اند. پسر دیگرم هم شغلی نداشت و به همین دلیل در دفتر خودم در زرین‌شهر مشغول به کار شده است و من حقوقش را می‌دهم.

کوهکن با اشاره به اینکه ۸ سال در اتاق بازرگانی صنایع و معادن کار کرده و کسی که در این بخش خصوصی کار می‌کند، منعی برای فعالیت‌های واردات و صادرات ندارد، متذکر شد: واردات و صادرات مستلزم داشتن کارت بازرگانی است و بنده در آن مقطع می‌توانستم این کارت را بگیرم، اما این کار را انجام ندادم چرا که معتقدم مسئولان نظام جمهوری اسلامی نباید در فعالیت‌های تجاری برای تکاثرطلبی و افزایش پول فعالیت کنند.

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر کسی در هر جای کشور یا خارج از کشور به سهام، شرکت و هرگونه واردات و صادراتی متعلق به بنده و فرزندانم دسترسی پیدا کرد، بدون تعلل همه آنها را به آن شخص می‌بخشم. در این شرایط برخی از افراد به جای آنکه به آمریکا هجمه ببرند و به اظهارات ترامپ و وزیر امور خارجه آمریکا واکنش قاطعی نشان دهند، ادعا‌هایی از اساس کذب را مطرح می‌کنند که گوش ما از این حرف‌ها پر است.

کوهکن با اشاره به اینکه پیش از انقلاب نیز پدران همین طیف می‌آمدند و مبارزات مردم را تخطئه می‌کردند، یادآور شد: در زمان جنگ هم افرادی همچون آن رئیس جمهور فراری به جای آنکه با همه وجودشان از کشور دفاع کنند، می‌گفتند زمین را بدهیم و زمان را بخریم.

نماینده مردم لنجان یادآور شد: زمانی که ما تصمیم گرفتیم در صحن علنی پرچم آمریکا را به آتش بکشیم، بسیاری از افراد سراغ ما آمدند و این کار را اشتباه دانستند در حالی که هیچ گونه قانون و قاعده داخلی و بین المللی نداریم که آتش زدن پرچم را اشتباه بداند و محکوم کند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تصریح کرد: متاسفانه عده‌ای اصرار دارند برای تبرئه خودشان بگویند که این پرچم مربوط به ملت آمریکاست و نباید آن را آتش زد که باید به آنان گفت«اگر پرچم برای ملت‌هاست، چرا شما داعش را با پرچمش می‌شناسید؟ اگر پرچم فقط مربوط به ملت‌ها است، چرا وقتی انقلاب شد ما پرچم کشورمان را تغییر دادیم؟» پرچم متعلق به حاکمیت کشورهاست، ما معتقدیم که زبان نرمش و منطق برای کسانی که این زبان را نمی‌فهمند و می‌خواهند قلدری کنند، زور بگویند و مدام عهدشکنی کنند به کار نمی‌آید و باید به زبان خودشان با آنان حرف بزنیم.

27214

16 دیدگاه
  • بی نام
    جمعه 4 خرداد 1397 - 12:48:02
    پاسخ
    62 2

    یکی نیست به این کوهکن بگه دیگه داری کم کم به جاده خاکی میزنی داداش .... حاکمیت هر کشوری از ملت آن کشور جدا نیست .... پرچم عوض شد چون مردم حکومت را عوض کردند ... اگر تو دوست داری حاکمیت ایران را از ملت ایران جدا کنی پس الان شما دقیقا نماینده چی هستید ... حاکمیت یا ملت ؟؟؟؟؟؟؟ در مورد اقتصاد آقازاده هم معمولا اول همه تکذیب میکنند بعد کم کم خودش تایید میشه .... حالا شما زیاد موضوع را جدی نگیر مردم به این حرفها عادت کردند ... شما که از حداد عادل بزرگتر و انقلابی تر نیستید که دامادشان کلا در یک خانواده مذهبی از اول در آمریکا بدنیا آمده اند ....

    • حمید
      یکشنبه 6 خرداد 1397 - 10:35:21
      0 0

      البته در یک خانواده مذهبی و شهیدپرور امریکایی... خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

  • محمد
    جمعه 4 خرداد 1397 - 13:42:30
    پاسخ
    47 2

    پرچمی که برخاسته از رأی و نظر مردم نباشه پرچم نیست که شما اون نماد داعش رو پرچم میدونی. داعش مگه برا خودش کشور یا مردمی داشت که شما اونا رو صاحب پرچم میدونی؟آتش زدن پرچم هر کشوری اشتباهه.

    • بی نام
      جمعه 4 خرداد 1397 - 15:04:31
      35 0

      بیچاره مردمی که به اینا دل خوش کردن

  • بی نام
    جمعه 4 خرداد 1397 - 13:48:24
    پاسخ
    50 2

    یعنی چی واقعا؟میگه پسرم کار نداشت بردمش پیش خودم شد مسئول دفترم و حقوق بهش میدم.پس بقیه جوانان چی؟

  • بی نام
    جمعه 4 خرداد 1397 - 13:48:50
    پاسخ
    61 0

    مرگ بر امریکا فقط واسه مردمه؟

  • بی نام
    جمعه 4 خرداد 1397 - 13:49:15
    پاسخ
    37 3

    دیگه تو انتخابات مجلس شرکت نمیکنم.

  • بی نام
    جمعه 4 خرداد 1397 - 13:49:51
    پاسخ
    37 1

    رو پیشونی ما چیزی نوشته؟

  • بی نام
    جمعه 4 خرداد 1397 - 14:06:56
    پاسخ
    33 1

    اول اینکه داعش یک ملت نیست و یک فرقه است که هیچ کشوری هم نداشته. دوم اینکه پرچم ایران بعد از انقلاب کاملا عوض نشد و فقط آرم وسط آن تغییر کرد و الله اکبر به حاشیه های وسط آن آن اضافه شد. وگرنه همان پرچم سه رنگ هزاران ساله ایران است. در ضمن مگه هر کسی یا حکومتی کار غلطی کرد ما هم مجازیم همان کار را بکنیم؟ پس دین و اخلاق چی میشه؟ شما که ادعای دین داریتان گوش فلک رو کر کرده. آیا حضرت علی هم همین کارها رو با دشمنانش می کرد؟ یا اینکه شما از علی می گویید و چون معاویه عمل می کنید؟

  • بی نام
    جمعه 4 خرداد 1397 - 14:09:53
    پاسخ
    38 1

    هزاران راه برای اینکه پسرت از خودش رد پا نگذارد وجود دارد . وقتی که در کشورمان پیر زن روستائی وارد کننده پورشه است پسرت شما این کار را بلد نیست؟ کافیه یه کارت بازرگانی بنام یه عوام بگیرد ولی نقش اصلی با یه وکالت بلاعزل کامل می شود. مسئول ارزی بازنشسته بانک

  • بی نام
    جمعه 4 خرداد 1397 - 14:31:02
    پاسخ
    24 1

    متاسفم از برداشت نادرست آقای کوهکن . ایشان که نماینده مجلس است نداند فلسفه پرچم چیست وای به روزگارمان .جهت اطلاع آقای کوهکن و سایر نمایندگان محرق پرچم آمریکا عرض میکنم که ، همانند نام، پرچم و نشان هر کشور در شناخت آن کشور نقش مهمی دارد و نشان دهنده انگیزه ها، آرمان ها چگونگی نگرش سیاسی مذهب و فلسفه یک ملت و بیان کننده شرایط جغرافیایی فرهنگی و حوادث سرنوشت ساز در تاریخ یک ملت است.  هر کشور با ترکیبی از رنگ‌های مختلف، نمادی منحصر به فرد برای خود و مردمش ساخته است که به عنوان هویت آن کشور به شمار می‌رود.

  • علی
    جمعه 4 خرداد 1397 - 14:49:04
    پاسخ
    19 4

    پسرجان ،بله پدر جان ،زود از امریکا بیا ،فهمیدند،چشم پدر جان.نمیشه این سناریو .از قدیم گفتند تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها

  • فرهاد
    جمعه 4 خرداد 1397 - 15:15:07
    پاسخ
    18 1

    همین که تکذیب کردی یعنی خبر کاملا صحت داره چون کلا هر کی تو انین ظام داره کار میکنه تکذیبش یعنی دورغ و لاغیر.اون از وعده دلار که میاد پایین اون از وعده اشتغالی که روحانی داد روز حساب نزدیکه چه با هزار جور بیماری چه با قیام

  • بدون نام
    جمعه 4 خرداد 1397 - 15:39:59
    پاسخ
    2 0

    تو خوبی بابا

  • بی نام
    جمعه 4 خرداد 1397 - 15:46:34
    پاسخ
    3 0

    انتظار تایید نداریم جناب کوهکن .

  • بی نام
    جمعه 4 خرداد 1397 - 15:55:10
    پاسخ
    3 2

    "هیچ گونه قانون و قاعده داخلی و بین المللی نداریم که آتش زدن پرچم را اشتباه بداند و محکوم کند." کورش بیا ببین اینا چی میگن

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700