جمعه 29 تیر 1397
شنبه 5 خرداد 1397 - 13:01:23 چاپ

آقای خبرنگار! شما ماست‌تو بخور!

وبلاگ > حدادی، محسن - خدا بر توفیقات دست اندارکاران فیلم مارمولک بیافزاید که راه را برای پاسخ به برخی خودنمایی‌ها باز کرد...یادتان هست که: «شما ماست تو بخور!»

گویا بازهم خبرنگاران صداوسیما از سر دلسوزی، گاف عجیب و توهین‌آمیزی داده‌اند که رفوکردنش خیلی خیلی سخت است.

این بار یکی دیگر از همکاران رسانه ملی، عکسی عجیب با توضیحی عجیب‌تر در اینستاگرامش منتشر می‌کند که وای مردم عزیز بخشی از سیستان و بلوچستان، گوشت گربه می‌خورند و روزه هم می‌گیرند!

اصلا به نیت و شکل اطلاع‌رسانی و چینش خبر و عکس و دروازه‌بانی و اسناد و... کاری نداریم، آقای خبرنگار پیشکسوت صداوسیما که خود این لقب باید ملاحظات شما را در انتشار هر مطلبی بیشتر از دیگران کند؛ یک سوال:

چطور تصور کردید فردی روزه بگیرد اما با گوشت حرام، افطار کند؟!

یعنی شما اسلام را این‌طوری دریافت کردید و وارد صداوسیما شدید و الان هم خود را خبرنگار این نهاد حاکمیتی می‌دانید؟

اصلا یک لحظه به این توهین بزرگ و تناقض مسخره فکر کردید؟

واقعا اصلا فکر کردید؟

نکند روزه‌داری برای شما تعریف خاصی دارد که ما خبر نداریم؟! نکند اسلام مردم مناطق محروم را این‌طوری ترسیم می‌کنید؟!

کاش مدعی‌العموم در این جریان هم وارد شود چرا که ضرر این خبر عجیب و غریب که به لطف شبکه‌های اجتماعی جهانی شده، کمتر از توئیت‌های بی‌ربط یک خبرنگار درباره دین و آیین و امام رئوف نبود.

و البته کاش صداوسیما هم برای خبرنگارانش، دوره آشنایی با فضای مجازی و انتشار خبر و... برگزار کند؛ شاید... بگذریم!

10 دیدگاه
  • ایمان
    شنبه 5 خرداد 1397 - 13:47:06
    پاسخ
    69 9

    همین مورد خوبی است که نشان می دهد صدا وسیما نشینان چقدر دور از مطالعه و تفکر عمیق هستند.حیف از این همه پول که خرج امپراطوری توخالی صدا وسیما می شود.

  • محمد
    شنبه 5 خرداد 1397 - 14:40:41
    پاسخ
    35 12

    چرا نویسنده به جای این جبهه گیری عجیب توصیه نمی کند که هیاتی به منطقه بروند و بررسی کنند که موضوع واقعی است یا خیر؟

    • من
      شنبه 5 خرداد 1397 - 19:57:00
      8 2

      اگه کسی بگه تو خانواده تو گوشت گربه میخورن ، باید بررسی کرد یا نفی کرد؟

    • بی نام
      یکشنبه 6 خرداد 1397 - 08:13:15
      8 1

      تو مثل اینکه خیلی بدتر از اون خبرنگار (...)صدا وسیمایی که به نویسنده ایراد میگیری، برو تحقیق کن و مردم سیستان رو بشناس بعد به خودت اجازه اظهار نظر در مورد غیورمردان با شرف این خطه از میهن عزیزمان بده

  • بی نام
    شنبه 5 خرداد 1397 - 15:26:57
    پاسخ
    37 3

    مدعي العموم چه دل خوشي داري تو

  • بی نام
    شنبه 5 خرداد 1397 - 18:04:40
    پاسخ
    11 0

    تو اینکه صدا و سیما چجور جاییه و کیا دارن کار میکنن و چه دیدگاهی دارن کاری ندارم. ولی در اسلام هم شما وقتی هیچ چیز برای خوردن نداشته باشی میتونی از گوشت حیوانات..-

  • بی نام
    شنبه 5 خرداد 1397 - 18:25:21
    پاسخ
    13 0

    صدا و سیما رو یه عده (...) اشغال کردن

  • بی نام
    شنبه 5 خرداد 1397 - 21:33:55
    پاسخ
    2 0

    دادستان سیستان به عنوان مدعی العموم شکایت کرده

  • afra
    یکشنبه 6 خرداد 1397 - 09:30:31
    پاسخ
    6 2

    لااقل کاشکی شما بلد بودی یه تیتر خوب انتخاب کنی.

  • بی نام
    یکشنبه 6 خرداد 1397 - 10:39:12
    پاسخ
    8 2

    همیشه عادت کردین مسائلی که در حاشیه مطرح میشه و هدفش نشون دادن عمق فاجعه است، اونقدر بزرگ کنید که اصل قضیه فراموش بشه. اینجا مسئله فقر و فلاکت مردم ستمدیده اون منطقه است و مطرح کردن گوشت گربه بهونه ای برای طرح مسئله فقر برای شاید هزارمین باره.

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700