فرماندار قشم: آتش‌سوزی بازار قدیم درگهان اطفا شد

مهر نوشت: فرماندار قشم گفت: بازار قدیم درگهان در جزیره قشم شب گذشته دچار حریق شد و ۷ نفر از بازاریان دچار مصدومیت شدند که بلافاصله به نزدیک ترین مرکز درمانی منتقل شدند.

علیرضا نصری در مورد آتش سوزی شب گذشته در بازار قدیم درگهان بیان داشت: پس از اعلام وقوع آتش سوزی در بازار قدیم درگهان اکیپ های آتش نشانی به سرعت در محل حاضر شدند همچنین تیم های آتش نشانی از شهر قشم هم به درگهان اعزام شدند.

وی اضافه کرد: آتش‌نشانان درگهان، شرکت فلات قاره و فرودگاه قشم هم با توجه به گستره اتش سوزی در محل حاضر شدند و ساعت ۱ و ۳۰ دقیقه بامداد موفق به اطفا کامل آتش سوزی شدند.

به گفته نصری با اشاره به اینکه ۶۰ مغازه در این حادثه دچار آتش‌سوزی شدند، عنوان کرد: مغازه‌های این بازار دارای سازه‌های غیراصولی و غیر ایمن هستند و هرلحظه ممکن است حادثه‌ای به وجود آید.

وی با بیان اینکه علت اصلی آتش سوزی هنوز مشخص نشده است، عنوان کرد: جلسه اضطراری در محل با حضور مدیران مرتبط و نیروی انتظامی برگزار شد و اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از گسترش آتش اتخاذ شد.

نصری خاطرنشان کرد: متاسفانه در ابتدای اطفا حریق تجمع مردم و کسبه فرآیند امدادرسانی را با کندی روبرو کرد اما با تدبیر فرماندهی انتظامی قشم شرایط برای امدادرسانی مهیا شد.

وی افزود: امروز هم جلساتی در خصوص آتش سوزی شب گذشته در فرمانداری قشم برگزار خواهد شد و تدابیر لازم برای خسارت های به جای مانده و شرایط خسارت دیدگان اتخاذ خواهد شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 779749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =