در اجرای سنت حسنه اطعام، ادارات کمیته امداد استان لرستان به مناسبت میلاد باسعادت کریم اهل‌بیت امام حسن مجتبی (ع) در شب پانزدهم ماه مبارک رمضان میزبان خانوارهای تحت حمایت این نهاد است.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، مدیرکل کمیته امداد لرستان گزارشی از اطعام مددجویان کمیته امداد استان در ماه مبارک رمضان ارائه داد.
جاسم محمدی فارسانی، مدیرکل کمیته امداد استان لرستان بابیان اینكه برگزاری سفره‌های اطعام نقش مهمی در ترویج سنت حسنه انفاق دارد افزود: خیران لرستانی از ابتدای ماه مبارک رمضان با شیوه‌های مختلف به این امر خداپسندانه کمک کرده‌اند.
وی گفت: در اجرای سنت حسنه اطعام، ادارات کمیته امداد استان با همکاری خیران و مؤسسات خیریه مردم‌نهاد سفره‌های افطار به مناسبت میلاد باسعادت کریم اهل‌بیت امام حسن مجتبی (ع) در شب پانزدهم ماه مبارک رمضان میزبان خانوارهای تحت حمایت این نهاد است.
محمدی فارسانی به روش‌های مشارکت مردم در اطعام نیازمندان پرداخت و افزود: کمیته امداد بسترهای آسان و ساده ایی برای خیران فراهم نموده که با کمترین زمان ممکن بر اساس نیت خیران اطعام و نذری آن‌ها در اختیار خانوارها تحت حمایت قرار می‌گیرد.
محمدی فارسانی به تعامل با خیریه‌ها و مؤسسات مردم‌نهاد اشاره کرد و افزود: ماه مبارک رمضان ماه همدلی و کمک به همنوعان است که باهم افزایی مناسب با مؤسسات خیریه در تمام نقاط استان گام‌های مناسبی برداشته‌شده است.
محمدی فارسانی افزود: مردم استان می‌توانند با مراجعه به سایت امداد به نشانی emdad.ir، واردکردن کد دستوری *۰۶۶*۸۸۷۷# و یا مراجعه حضوری به ادارات این نهاد در سراسر استان نذورات خود را به‌صورت نقد، کالا، غذایی گرم و یا بسته‌های غذایی خشک کمک کنند.
وی افزود: سال گذشته با همکاری خیران و مشارکت امداد، ۱۵ هزار ۵۰۰ نفر با هزینه یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این استان اطعام و افطاری شده‌اند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 780013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =