خبرورزشی نوشت: بازی بیرانوند برابر تیم ملی ترکیه باعث شده او در این کشور مشتری پیدا کند.

 ظاهراً همین نمایش قابل قبول گلر شماره یک تیم ملی مورد توجه دو تیم ترکیه‌ای قرار گرفته است. قرار است وکیل علیرضا بیرانوند هفته آینده به ترکیه سفر کند تا پیرامون این پیشنهادات، مذاکراتی با تیم‌های خواهان این دروازه‌بان داشته باشد. البته علیرضا بیرانوند قبل از شروع لیگ هفدهم نیز به لطف درخشش در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه مورد توجه تیم‌های ترکیه‌ای قرار گرفت. خبر پیشنهاد تیم‌های ترکیه‌ای به بیرانوند در آن مقطع در رسانه سی‌ان‌ای این کشور منتشر شد. روزنامه‌های حریت و ملیت ترکیه هم اخباری در این زمینه منتشر کردند و حتی ملیت مدعی شد در پی مصدومیت فابیانو دروازه‌بان ذخیره فنرباغچه، این تیم به دنبال خرید گلر ملی‌پوش ایرانی است.

علیرضا بیرانوند در ترکیه به پرتاب‌های بلند و بازیسازی‌اش مشهور شده و ویدئوهای مختلفی نیز درباره این خصوصیت منحصر به فرد گلر ایرانی در این کشور منتشر شده است. در آن مقطع باشگاه پرسپولیس با جدایی علیرضا بیرانوند مخالفت کرد و همین مسئله حواشی بسیاری نیز به دنبال داشت. با این وجود بیرانوند در پرسپولیس ماند و کمک کرد تیمش قهرمان لیگ برتر شود.

پنجره تابستانی و قرارداد 5 ساله مانع جدایی بیرانوند
علیرضا بیرانوند قراردادی با پرسپولیس به امضا رساند که تا پایان سال 1400 اعتبار دارد. به عبارت بهتر این دروازه‌بان ملی‌پوش بدون رضایتنامه باشگاه پرسپولیس قادر به جدایی از این تیم نیست. از طرفی دیگر پنجره نقل و انتقالات تابستانی پرسپولیس هم بسته است و بعید هم می‌دانیم باز شود. بنابراین باشگاه پرسپولیس به طور حتم رضایتنامه بیرانوند یا هر بازیکن تحت قرارداد خود را به این راحتی صادر نخواهد کرد.

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 780772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =