۰ نفر
۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹

ایسنا نوشت: رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس البرز گفت: استقرار جاده‌ای آمبولانس‌های اورژانس البرز در کلیه محورهای مواصلاتی استان از پنجشنبه ۱۰ خرداد ماه آغاز شده و تا شنبه ۱۹ خرداد ماه ادامه خواهد داشت.

مهرداد بابایی گفت: با فرا رسیدن 14 خرداد و به منظور گرامیداشت سالروز ارتحال ملکوتی رهبر کبیر انقلاب ، حضرت امام خمینی (ره) و همچنین لیالی قدر ، مرکز اورژانس 115 البرز همچون سال‌های گذشته، با تمام توان و امکانات آماده خدمت به زائرین روزه‌دار حرم مطهر و نیز شب زنده داران لیالی قدر است.

او ادامه داد: لازم به ذکر است که از سوی این مرکز، ضمن استقرار بیش از 40 دستگاه آمبولانس در مسیر جاده‌ها و مراسم احیاء تعداد یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، چهار دستگاه آمبولانس و یک دستگاه موتورلانس با آمادگی کامل 30 نیروی کارشناس فوریت‌های پزشکی آقا و خانم مستقر در حرم مطهر و آماده ارائه خدمات درمانی به زائرین حرم مطهر هستند.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس البرز گفت: محل استقرار تیم درمانی اورژانس البرز در پارکینگ غربی حرم مطهر است.

بابایی گفت: همچنین روز جمعه 18 خرداد ماه پوشش امدادی فریضه عبادی سیاسی نماز جمعه و راهپیمایی روز جهانی قدس در دستور کار این مرکز قرار دارد.

او ادامه داد: استقرار جاده‌ای آمبولانس‌های اورژانس البرز در کلیه محورهای مواصلاتی استان از پنجشنبه 10 خرداد ماه آغاز شده و تا شنبه 19 خرداد ماه ادامه خواهد داشت.

۴۲۲۳۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 781537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =