در روز جمعه ۱۸ خرداد خبر حضور احمدی‌نژاد در راهپیمایی در کنار اخباری از خودکشی مجری سی‌ان‌ان و آتش گرفتن هواپیما در آسمان از پربازدیدهای سایت بود.

در سرویس سیاست، حضور احمدی‎نژاد در راهپیمایی روز قدس پربازدید شد. تیپ متفاوت وزیر ارتباطات در راهپیمایی روز قدس هم برای بسیاری از مخاطبان جذابیت داشت. در عین حال بسیاری دنبال پاسخ این پرسش بودند، چرا روحانی و جنتی در راهپیمایی امروز تهران نیستند؟

در سرویس اقتصاد، نگاه کاربران بیش از همه به خبر درآمد میلیونی از سبزی‌فروشی افتاد. منتظر کاهش قیمت مسکن در نیمه دوم سال باشید، بازدید زیادی داشت. اظهارات سیدعلی درباره متعادل شدن نرخ ارز هم مورد توجه قرار گرفت. 

در سرویس فرهنگ، خبر درگذشت بازیگر سریال «پسران آنارشی»‌ بازدید زیادی داشت. حضور احمد مهران‌فر و همسرش در یک نمایش هم توجه خیلی از کاربران را به خود جلب کرد. خودکشی مجری و برنامه‌ساز شبکه خبری سی‌ان‌ان نیز پرکلیک شد. 

در سرویس جامعه، کاربران زیادی با نگرانی روی خبر هواپیمای اهواز-مشهد در آسمان آتش گرفت،‌ کلیک کردند. اعتراض کنکوری‌ها در آزمون ارشد هم مخاطبان زیادی داشت. آغاز موج جدید بارندگی‌‌ها هم پربازدید بود. 

در سرویس بین‌الملل ترامپ همچنان موضوع داغ است و ابراز امیدواری ترامپ برای دیدار با مقامات ایرانی پربازدیدترین خبر. ائتلاف حکیم، صدر و علاوی در عراق هم از پربازدیدها است. خط و نشان کشیدن ترامپ برای رهبران فرانسه و کانادا هم مخاطب بسیار داشت. 

در سرویس ورزش، رونمایی از ترکیب تهاجمی تیم ملی پربازدیدترین مطلب بود. احتمال حضور پیمان یوسفی در روسیه برای گزارش بازی‌های تیم ملی فوتبال هم مخاطبان بسیار داشت. بسیاری از کاربران هم دنبال دانستن پشت پرده نرفتن محسن مسلمان به سپاهان بودند. 

58241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 782224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =