۰ نفر
۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵

ایلنا نوشت: شهردار منطقه ۱۱ تهران از تعطیلی پاساژ معروف به دراکولا در خیابان لبافی نژاد به دلیل پیشگیری از خطرات جانی و مالی برای کسبه، کارگران و مراجعین خبر داد.

نصراله آبادیان (شهردار منطقه ۱۱) با بیان اینکه مجتمع تجاری دراکولا به دلیل ناایمن بودن و عدم توجه به هشدارهای داده شده پلمپ خواهد شد؛ گفت: طبق دستور قضایی مقرر شد رفع خطر و پلمپ پاساژ دراکولا با هماهنگی کلانتری، شورای تأمین استان، آتش نشانی و نیروی انتظامی انجام شود.

شهردار منطقه ۱۱ ضمن اشاره به جلساتی که با دادستان در این خصوص برگزار شده است؛ افزود: جلسات کمیته ایمنی ساختمان نیز مرتبا برگزار می‌شود که ابلاغ دستورالعمل‌های ایمنی به ساختمان‌های نا ایمن و پرتردد و پلمپ واحدهای متخلف که علی‌رغم در اختیار داشتن فرصت به موارد ایمنی ترتیب اثر ندهند؛ در دستور کار این کمیته قرار دارد.

آبادیان ضمن اشاره به قدمت بافت شهری این منطقه که دلیل وجود ساختمان‌های فرسوده و ناایمن است؛ عنوان کرد: ساختمان‌های پرخطر و ناایمن این منطقه از ۱۳۰ واحد به ۲۶۴ واحد افزایش پیدا کرده و باید با محوریت نواحی و با توجه به لیست ارزیابی‌های آتش نشانی اقداماتی برای رفع مخاطرات واحدهای تجاری انجام شود.

 

 

 

۴۲۴۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 782398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =