تعیین ضرب العجل برای جذب تسهیلات اشتغال روستایی

استاندار چهارمحال و بختیاری از تعیین ضرب‌الاجل برای جذب تسهیلات بانکی اشتغال تا تیرماه سال جاری خبر داد و گفت: پس از پایان فرصت تعیین شده مدیران باید جوابگوی عملکرد خود باشند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری ، اقبال عباسي در جلسه شوراي گفت‌وگوي دولت و بخش خصوصي با طرح سؤالات متعدد از مديران دستگاه‌هاي اجرايي براي جذب نشدن تسهيلات بانکي در چهارمحال و بختياري، اظهار کرد: تسهيلات بسيار خوبي با سود بسيار کم براي ايجاد اشتغال در بخش‌هاي مختلف در نظر گرفته شده اما اين سؤال مطرح است که چرا مشکل اشتغال و بيکاري حل نمي‌شود.

وي با اشاره به اينکه در گذشته دليل عدم جذب تسهيلات اشتغال‌زايي در چهارمحال و بختياري نرخ بهره بالاي تسهيلات عنوان مي‌شد، ادامه داد: اين سؤال اکنون مطرح مي‌شود که چرا وام‌هاي ارزان قيمت اشتغال روستايي و عشاير بموقع جذب نمي شود،؟!

استاندار چهارمحال و بختياري از تعيين ضرب‌الاجل براي جذب تسهيلات بانکي اشتغال تا تيرماه سال جاري خبر داد و گفت: برخي از مديران علل جذب نشدن اين تسهيلات را زمان کم آن عنوان مي‌کنند،اين در حالي است که آئين‌نامه جذب تسهيلات براي تمامي استان‌ها در يک زمان ابلاغ شده است و ساير استان‌ها عملکرد بهتري در اين موضوع داشته‌اند.

عباسي تأکيد کرد بزرگترين فساد در بدنه دستگاه‌هاي اجرايي عمل نکردن به وظايف است و بايد جلوي اين امر گرفته و شرايط پرداخت تسهيلات براي روستائيان و عشاير تسريع شود.

وي با انتقاد از عملکرد ضعيف مديران در جذب تسهيلات اشتغال‌زايي روستايي و عشاير، خاطرنشان کرد: اگر روند و نوع نگاه ما تغيير نکند و درهمين راستا رضايت مردم جلب نشود، قطعا مردم و ناظرين ما را تغيير مي‌دهند.

استاندار چهارمحال و بختياري با تعيين ضرب‌الاجل براي مديران مربوطه، تصريح کرد: پس از پايان فرصت تعيين شده براي جذب تسهيلات اشتغال‌زايي عملکرد مديران در اين زمينه بررسي مي‌شود و مديران پس از پايان فرصت، بايد جوابگوي عملکرد خود باشد، زيرا عدم جذب اين تسهيلات ظلم به مردم اين استان است.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 782599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =