۰ نفر
۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۱

از اولین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان داخلی و خارجی نظام یکی از شیوه‌هایی که برای شکست دادن جمهوری اسلامی و زمین‌گیر کردن آن اتخاذ کردند، همانا ترور و از بین بردن شخصیت‌ها و چهره‌های مؤثر در نظام و انقلاب بود. آنها شخصیت‌های بزرگ و مؤثر و کارآمدی را از ملت گرفتند که می‌توانستند حلال بسیاری از مشکلات باشند.

فقدان این شخصیت‌ها هر چند خسارت‌های زیادی به کشور در بخش‌های گوناگون زد، ولی باعث شد مردم ما هوشیارتر، بیدارتر و منسجم‌تر شوند و پایه‌های مردمی نظام و انقلاب محکم‌تر شود. 

تقریبا از دهه هشتاد که دشمنان کاملا متوجه شدند که ترور فیزیکی آنها را به اهدافشان نمی‌رساند، وارد توطئه‌های پیچیده‌تر شدند؛ از یک طرف در پی آن بودند که افراد مؤثر را که می‌توانند به کار آمدی نظام کمک کنند حذف کنند و از طرف دیگر می‌خواستند با تشدید اختلافات و حساسیت‌های کاذب و ایجاد دودستگی در کشور نظام را تضعیف کنند. از این روز با نفوذ به بدنه نظام، رو به ترور شخصیت چهره‌های کشور آوردند که در هر دو هدف به نتیجه برسند. دشمنان به‌واسطه غفلت‌های خواص و بهره‌هایی که جناح‌های سیاسی از حذف شخصیت‌ها می‌بردند توانستند در اهداف پلید خود توفیقات زیادی پیدا کنند.

متأسفانه روش دشمن در از بین بردن اعتبار و منزلت مسئولان به حدی رواج یافته است که خواسته یا ناخواسته برخی جریان‌های سیاسی برای رسیدن به مقاصد خود آن را رویه خود کرده‌اند. آن‌ها به جای آن‌که خود را اثبات کنند و برای نظام و کشور برنامه داشته باشند، به نام دفاع از دین، انقلاب،‌نظام و رهبری در جهت اهداف دشمنان حرکت می‌کنند. در حالی که کمی تأمل در روش و رفتار آن‌ها، کاملا گویاست که این‌ها هیچ سنخیتی با نظام و انقلاب و رهبری ندارند.

مقام معظم رهبری بارها تأکید کرده است که با این کارها مخالف است و حتی مسئولان را مواخذه کرده است که چرا با این عده برخورد نمی شود، ولی این عده گویا مأموریتی دارند که فقط باید آن را اجرا کنند.

البته بی‌توجهی آن‌ها به منویات رهبری قابل درک است، وقتی کسانی حرمت حرم امام رضا(ع) و حرم حضرت معصومه(س) را می‌شکنند و برایشان وحدت و یکپارچگی ملت و کارآمدی نظام اهمیت ندارد، قطعا به رهبری هم بی‌توجهی می‌کنند. هر فردی با کمترین اعتقادی به دین و نظام جمهوری اسلامی می‌داند که برخی مکان‌ها حرمت دارند و همچنین نباید کاری کند تا به صفوف مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن و روز قدس خللی وارد شود.

بعضا گفته می‌شود این افراد عده‌ای تند، احساساتی و خودسر هستند که جوگیر می‌شوند، ولی سخن در این است که جوگیری یک بار اتفاق می‌افتد، اما وقتی به رویه تبدیل شد نشان از برخی پیچیدگی‌ها و نقشه‌های حساب شده دارد که می‌توان سرنخ‌های توطئه دشمنان را در آن جستجو کرد. 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 782790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =