ایرنا نوشت: رئیس هیات دو و میدانی قم گفت: مهدی رضایی در دو 100 متر و علی قاسم بابایی در دو 100 و 200 متر به تیم ملی کشورمان برای حضور در مسابقات دو و میدانی تایلند دعوت شده و کاندیدای حضور در مسابقات المپیک جوانان 2018 آرژانتین هستند.

علی رضایی با اعلام خبر فوق، خاطرنشان کرد: بازی های المپیک جوانان بوینس آیرس آرژانتین در مهرماه سال جاری برگزار و این دو ورزشکار قمی در صورت موفقیت در مسابقات انتخابی جوانان آسیا در تایلند، عازم این مسابقات خواهند شد.

وی ادامه داد: امکان موفقیت این دو بازیکن قمی برای حضور در المپیک بسیار بالا می باشد.

وی همچنین از اعزام محسن ربانی در پرش با نیزه، محمد حسین اسکندری در پرتاب وزنه، رضا ملک پور 400 متر با مانع، محمد رضا فردی 200 متر و علی کشاورز در 110 متر با مانع به مسابقات دو و میدانی قهرمانی بزرگسالان کشور و انتخابی تیم ملی در مشهد مقدس خبر داد و گفت: مسابقات انتخابی تیم ملی بزرگسالان با حضور این ورزشکاران در 26 و 27 خردادماه سال جاری برگزار و افراد انتخاب شده نیز عازم مسابقات آسیایی جاکارتا خواهند شد.

مسابقات آسیایی جاکارتا از آخر مردادماه سال جاری آغاز تا نیمه شهریور ادامه دارد.

وی ادامه داد: رضا ملک پور و محمد حسین اسکندری شانس زیادی برای حضور در بازی های آسیایی جاکارتا دارند.

رئیس هیات دو و میدانی قم با اشاره به عدم حضور بانوان این استان در اردوهای تیم ملی گفت: در بخش بانوان دنبال فعالیت های زیرساختی و آموزش در رده های پایه هستیم و به زودی در این بخش نیز شاهد شکوفایی رشته دو و میدانی قم خواهیم بود.

وی ادامه داد: اکنون 118 نفر در بخش آقایان و بانوان عضو هیات دو و میدانی قم هستند که در دو پیست ورزشگاه یادگار امام راحل و ورزشگاه شهید حیدریان این استان فعالیت می کنند.

رضایی داشتن ورزشگاه مستقل با چمن طبیعی را یکی از نیازهای این هیات در قم ذکر کرد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 782920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =