قائم‌مقام کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری از اجرا طرح «حامیان بهشتی» با شعار «هر شهید یک حامی» و طرح «حامیان دانایی» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی استان ، نجفعلی حیدری  با اعلام اینکه از ابتدای ماه رمضان در سال جاری بیش از هزار و ۳۹۰ حامی با اکرام ایتام و محسنین استان اعلام همکاری کرده‌اند، گفت: به‌منظور استفاده از ظرفیت و قابلیت‌های سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و توانمندسازی خانواده‌های نیازمند تفاهم‌نامه همکاری کمیته امداد استان و این سازمان منعقد شد.

حیدری در ادامه افزود: جامعه هدف این طرح خانواده‌های معظم شهدا، کارکنان سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند و به مددجویان و فرزندان یتیم کمیته امداد استان در کنار مشارکت اقتصادی در طرح‌ها خدمات معنوی و فرهنگی نیز ارائه خواهند داد.

وی با اعلام اینکه ۲۰۰ فرزند محسنین بدون حامی در استان وجود دارد تأکید کرد: این طرح با شعار «هر شهید یک حامی» به‌منظور حمایت مادی و معنوی خانواده‌های شهدا به نیابت از شهید خود راه‌اندازی شده است.

قائم‌مقام کمیته امداد مطرح کرد: ۶۲ شرکت، سازمان و مؤسسه در قالب حامی حقوقی کمک‌های خود را به حساب‌های ایتام و محسنین کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری واریز می‌کنند.

حیدری همچنین با اشاره به اجرای طرح حامیان دانایی با همکاری جهاد دانشگاهی استان بیان کرد: در این طرح ۳۱۳ نفر حامی از اساتید دانشگاه‌ها و اعضای هیئت‌علمی به نیت یاران امام زمان(عج) مشارکت خواهند داشت.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 783359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =