در هفته‌ای که گذشت ماجرای عجیب آزاررساندن به یک کودک مهاجر افغان در خمینی‌شهر بهانه‌ای برای بازخوانی خبرها درباره سر باز کردن یک زخم قدیمی بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در هفته ای که گذشته تایید تجاوز به دختربچه افغان در خمینی‌شهر یک ماجرای قدیمی را مطرح کرد: کودک آزاری در ایران!

آمارهای این حوزه بهت و حیرت را در مخاطبان به وجود می آورد چون اعلام شد ۵۰ درصد کودک کار ارومیه سابقه یک بار کودک آزاری داشته‌اند!

در خمینی شهر، ماجرا تکان دهنده تر بود چون روایت مادر بهاره از تجاوز به دختر ۵ ساله‌اش در خرابه‌های خمینی‌شهر نشان داد متهم فراری این تجاوز، از انسانیت بویی نبرده است.

حتی انتشار فیلم روحانی محله‌ای که به دخترک افغان تجاوز شد هم نتوانست گوشه ای از این زخم دردناک کهنه مربوط به این اتفاق را التیام بخشد.

در این بین،  سخنان نماینده خمینی‎شهر مردم را ناراحت تر کرد چون ابطحی گفت: کسی که ماجرای تجاوز را افشا کرد می‎خواهد فرهنگ فحشا را رواج بدهد؟ شاید در واکنش به این اظهارات بود که فرماندار خمینی‌شهر هم اعلام کرد: تجاوز به دختربچه افغانستانی را تأیید نمی‌کنم!

بدون توجه به سخنان این فرد وقتی پزشکی قانونی تجاوز به دختر بچه افغان در خمینی‌شهر را تایید کرد، همه سری به تاسف تکان دادند و این سئوال اساسی مطرح شد تجاوز و کودک‌آزاری افزایش پیدا کرده یا حساسیت رسانه‌ها؟

روزنامه ها البته ساکت ننشستند و خطاب به ابطحی نوشتند: آقای نماینده خمینی‌شهر! لااقل به اندازه یک سلبریتی ابراز تاسف می‌کردید!

در این میان گزارش تصویری خبرآنلاین از محله‌ قدیمی خمینی‌شهر که در آنجا به دخترک افغان تعرض شد هم خبرساز شد و باعث اعتراض وبلاگ نویسان شد و آنها شروطی را برای رسانه‌ای شدن تجاوز! برای نماینده خمینی شهر متذکر شدند.

فعلا هم وزیر امور خارجه افغانستان به ماجرای تجاوز به دختر ۵ ساله افغان در خمینی‌شهر ورود کرده و رسما از دولت ایران خواسته تا پیگیری هایش درباره این ماجرای تاسف بار را اعلام کند.

42231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 783445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حميد A1 ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۴
    0 0
    واقعا اين اقاي ابطحي نماينده چه افراديه؟كدوم انساني به اين بشر به عنوان نماينده راي داده با اين طرز فكرش...