فرناندو هیرو هدایت تیم ملی اسپانیا را برعهده گرفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اتفاقی عجیب در اردوی تیم ملی اسپانیا همه را امروز در شوک فرو برد. فدراسیون فوتبال اسپانیا در اقدامی دور از انتظار جولن لوپتگی سرمربی خود را از کار برکنار کرد و فرناندو هیرو را جایگزین او کرد.

هیرو که امروز عصر به عنوان سرمربی اسپانیا انتخاب شد،در اولین کنفرانس خبری خود شرکت کرد.

هیرو در ابتدا گفت:« اجازه دهید از آنجایی که تیم به تمرین کردن نیاز دارد، این نشست را به سرعت پیش ببریم. نهایت قدردانی را از جولین لوپتگی بابت تلاش های دو سال اخیرش اعلام می دارم و برایش در آینده بهترین ها را آرزو می کنم. این چالش، چالش خوب و هیجان انگیزی برای من است. به هر حال شرایط بدین نحو است و من مسئولیت تیم را بر عهده می گیرم.»

هیرو ادامه داد:« در حال حاضر به بازی با پرتغال فکر می کنم و سپس همین طور به بازی های دیگر خواهم اندیشید. فکر و ذکر ما تنها معطوف به سپری کردن یک جام جهانی خوب است. می دانیم طرفداران اسپانیا و مردمان کشور همچون ما هیجان زده هستند و این مسئولیت ما است تا در جام جهانی حاضر شویم. اگر به جای آینده به گذشته فکر کنیم، در اشتباه هستیم. وجدان بسیار آسوده ای دارم و بنابراین با چالشی که قصد مواجه شدن با آن را داریم، رو به رو می شویم.»

سرمربی جدید لاروخا در پایان گفت:« حالا وقت درک کردن اتفاقات رخ داده نیست؛ بلکه باید با واقعیت کنار آمد. زمانی برای احساس تاسف یا فکر کردن به سایر مسائل وجود ندارد. هدف ما جنگیدن بر سر جام جهانی است و دو سال است که خود را آماده چنین لحظاتی کرده ایم. اینک باید بلوغ و پختگی خود را نشان دهیم. »

254 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 783509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =