یکشنبه 28 مرداد 1397
پنجشنبه 24 خرداد 1397 - 14:11:21 چاپ

فیلم | چرا دامنه حضور معتادان خیابان خواب به شمال تهران رسید؟/ نقش شبکه حمل و نقل در گسترش آسیب

جامعه > آسیب‌ها - سعید کارگران، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری شمیرانات واقع در شمال تهران معتقد است اگر مردم منطقه یک تهران درباره حضور معتادان متجاهر ناراحتند حق با آنهاست چون از طریق شبکه حمل و نقل شهری مانند خطوط اتوبوسرانی سریع و مترو، معتادان به سادگی به همه جای تهران دسترسی دارند. او از مردم خواست حضور معتادان متجاهر را اطلاع دهند تا جمع‌آوری صورت گیرد.

 

 

 

 

 

 

 

42231

کلید واژه‌ها : کارتن خواب - شهرداری تهران - معتاد -
8 دیدگاه
  • محمد علی
    پنجشنبه 24 خرداد 1397 - 14:47:05
    پاسخ
    0 0

    سلام در باره چرایی موضوع عرض کنم چون مسئول فقط شعار میدهند وبعضا هم در خوابند

  • م ه
    پنجشنبه 24 خرداد 1397 - 14:50:33
    پاسخ
    0 0

    خيلي موضع خوبي گرفتن اخه منطقه يكي ها نبايد اين بدبختيها رو ببين براي روحيهاشون خوب نيست .... اگر دور منطقه يك حصار بكشن فكر كنم بهتر با شه بلاخره فرق دارن!!!!!!!!!!!!

  • محسن
    پنجشنبه 24 خرداد 1397 - 16:22:08
    پاسخ
    0 0

    چقدر تبعیضانه. مردم شوش و گمرک اگه این معتادا رو ببینن اشکالی نداره و هیچ کس تو این شهر ککش هم نمیگزه. ولی خدای نکرده اگه بیان شمال شهر، روحیه لطیف آسیب شناسانه جنابعالی به درد میاد. خجالت داره واقعا. خبر آنلاین هم این وسط کامنت منو سانسور کنه که دیگه فبها.

  • بی نام
    پنجشنبه 24 خرداد 1397 - 17:36:50
    پاسخ
    0 0

    آخ آخ یه وقت ناراحت نشن کلاس شون نیاد پایین پرتشون کنین پایین شهر

  • شمس تبریزی
    پنجشنبه 24 خرداد 1397 - 21:20:36
    پاسخ
    0 0

    مطابق قوانین ایران یک معتاد مریض است و نه مجرم. چه دلیلی دارد که مانع حضور معتادان در شمال شهر شوید. مگر مجرم هستند که نگران دامنه حضور آنها هستید؟

  • بی نام
    جمعه 25 خرداد 1397 - 11:14:20
    پاسخ
    0 0

    به نظر من احتیاج به گزارش مردم نیست کانی که مسئول این کار هستند به راحتی می توانند انها را ببینند وجمع اوری کنند قیمت مترو واتوبوسها را زیاد کنید تا ادمهای بیکار از این سمت به ان سمت نروند وکسانی راکه مجبور به رفت وامد سر کارشان هستند بابی جایی وناراحتی قبل از شروع کار در گیر نشوندبه هیچ وجه در شمال تهران ومخصوصا درون متروها اجازه دست فروشی ندهیدچون محل رفت وامد دیپلماتها وگردشگران خارجی است وجه خوبی ندارد گدایان ودست فروشان سر چهر راهخا را هم جمع کنید

  • بی نام
    جمعه 25 خرداد 1397 - 13:15:09
    پاسخ
    0 0

    خیلی جالبه یعنی خیابان خوابی فقط باید در مناطق جنوبی باشد که نکند شمال شهری ها خاطرشان مکدر شود ؟ اینگونه تفکر طبقاتی واقعا" مشمئز کننده و چندش آور است

  • بی نام
    یکشنبه 27 خرداد 1397 - 12:07:24
    پاسخ
    0 0

    اطلاع نمی خواد هر کجا چشم بگردانی انها را می بینی حتی در کنار مترو بهارستان تجریش همه جا

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700

پربیننده‌ترین