کاربران خبرآنلاین تاکید کردند که برنامه «ماه عسل» امسال به نسبت سال‌های گذشته ضعیف‌تر بوده و نتوانسته نظرشان را جلب کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برنامه پرسابقه «ماه عسل» طبق روال هر ساله با اجرا و تهیه‌کنندگی احسان علیخانی شب های ماه رمضان به روی آنتن شبکه سه سیما رفت.

برنامه‌ای که در طی این سال‌ها توانسته در جلب نظر مخاطبان موفق بوده و جایی برای خودش در دل آن‌ها باز کند.

پایان ماه رمضان و «ماه عسل» 97 فرصتی را برای خبرآنلاین فراهم کرد تا در نظرخواهی از کاربرانش بخواهد تا نظرشان را درباره برنامه امسال علیخانی بیان کنند. (آینجا)

برهمین اساس، اکثر کاربران خبرآنلاین «ماه عسل» امسال را ضعیف‌تر از سایر قسمت‌های این برنامه در سال گذشته دانسته و از آن ابراز نارضایتی کردند. تکراری بودن سوژه‌ها، فضای برنامه و تبلیغات اسپانسر از جمله موارد مورد انتقاد کاربران بود.

یکی از کاربران با انتقاد از یکنواخت شدن برنامه اینطور نوشت: «دیگه خیلی داستان‌هایش تکراری و قابل پیش بینی شده، همه‌اش هم که شده مسابقه قهرمان من است، تم برنامه باید یکم نو شود.» کاربر دیگری هم برنامه امسال را اینطور توصیف کرد: «مثل همیشه تلاش برای دامن زدن به احساسات و خرافات و غم و دوری جستن از منطق و عقل و شادی.»

بخشی از کاربران هم نظر دیگری داشتند و معتقد بودند که برنامه امسال علیخانی همچون سال‌های گذشته با سوژه‌های ناب مهمان خانه‌های مردم شده است مانند مرتضی که اینطور نوشت: «اوج کار اقای علیخانی لحظه ای بود که دربرنامه اهدای جوایز باتیزبینی و پاکی ذاتش به اشکهای اون بچه که چهارم شدن توجه کرد وموزیک روقطع کرد ونهایتابادادن جایزه دل اونهارو هم شادکرد که بسیاربسیار باارزش بود واقعاخدایارش باشه با این حرکت فوق العاده عالی که داشت.»

تعداد اندکی از کاربران هم نظری متفاوتی نسبت به سایرین داشتند و با تقدیر از اجرای احسان علیخانی بر تکراری بودن سوژه‌های «ماه عسل» تاکید داشتند. مانند کاربری که نوشت: «اجرای احسان علیخانی خوب بود ولی سوژه‌ها تکراری بودند.»

58243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 783898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 12
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رهگذر IR ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۶
    32 7
    احسان علیخانی بدترین و مغرورترین مجری ماه عسل غمگین ترین برنامه کجایی رضا عطاران ... برنامه های ماه رمضون بدون تو صفایی نداره
  • بی نام A1 ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۶
    35 5
    حتی یک‌قسمتشم امسال ندیدم
  • ali CA ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۶
    29 7
    بهتر است اسمش را به جای ماه عسل بگذارند ماه گریه. این آقا و حامیانش در سیما واقعا مردم را به ستوه آورده. مردم کم غصه دارند که باید به قصه های تکراری و دردآور ایشان نگاه کنند و گریه کنند؟ بابا والله بالله دنیا همش غم و غصه نیست. همش گریه و زاری نیست. بس کنین دیگه.
  • مهران RO ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۶
    26 4
    دیگه تکراری و خسته کننده شده باید یک برنامه جدید ساخته بشه کلا شده محل تبلیغات و کاسبی
  • بی نام A1 ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۶
    14 12
    90درصد کسایی که نظر دادن به قول خودشون سالهاست سیمای میلی نگاه نمیکنند این که چه طور اظهار نظر کردن نمیدونم
  • بی نام GB ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۶
    2 0
    هیچ جذابیتی نداشت هر سال دریغ از پارسال چه محتوای برنامه و چه تیتراژ به نظرم از اون سالی که پاشایی تیتراژ برنامه رو خوند ترانه خیلی افت کرده
  • علي EU ۰۴:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
    3 1
    خيلي خيلي خيلي بيخود بود فقط ژول ملت را هزينه كردن
  • بی نام IR ۰۵:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
    0 2
    اتفاقا برنامه امسال ماه عسل از نظر گنجاندن برخی سوژه های جدید و عمومی مانند بحث بهداشت جنسی بسیار موفق عمل کرد..خدا قوت
  • رویا A1 ۰۶:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
    0 0
    خسته نباشید می گم به گروه زحمتکش این برنامه
  • بی نام IR ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
    0 3
    بهتر است آنهایی که منفی گفتند کمی هم واع بین باشند . به نظرم خیلی هم عالی است . اگر بده پس چرا بالاترین تماشاککندگان را دارد ؟ ضمن اینکه امسال بهتر از سالهای قبل بود و علیخانی چیزی جدا از زندگی همین مردم نمی دهد وپر از اندرز و پند است . امسال اتفاقا اگر اشکی هم بود 70 تا 80 درصد آن اشک ذوق و شادی بود . و پولهای ملیاردی جمع اوری شده برای زندانیان نشان از مخاطبین خوب این برنامه است . همیشه که نباید لودگی مسخره بازی باشد .
  • ساسان A1 ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
    3 1
    با سلام . اصلا برنامه امسال حالب نبود همش غم و اندوه بود من 1 سری دیدم . ولی دیگه نگاه نکردم با خیلی ها هم صحبت کردم همین نظر داشتن . امیدوارم از سال آینده برنامه مفیدتر و بهتر جایگزین برنامه تکراری و نه چندان جالب ماه عسل بشه . با تشکر
  • A1 ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
    0 0
    گفتگو با یاسی اشکی یکی از بهترین برنامه ها بود