تیم‌های ملی والیبال ایران و بلغارستان در سالن 12 هزار نفری آزادی به مصاف هم رفتند و بازی در نهایت با برتری شاگردان کولاکویوچ خاتمه یافت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی والیبال ایران در چهاردهمین مسابقه خود در رقابت های لیگ ملت‌های والیبال به مصاف بلغارستان رفت. ایگور کولاکوویچ برای شروع این مسابقه از ترکیب میلاد عبادی پور، سامان فائزی، سعید معروف، صابر کاظمی، علی شفیعی، مرتضی شریفی و محمدرضا حضرت پور استفاده کرد.

ست اول: 25 - 22 به سود ایران
در شروع مسابقه که استقبال بسیار کمتری نسبت به بازی روز گذشته از آن شده بود ایران عملکرد بسیار بهتری نسبت به حریف خود داشت و توانست با نتیجه 8 بر 2 هم از حریف پیش بیفتد تا زمان وقت استراحت فنی اول فرا برسد. در امتیاز 16 بر 12 به سود ایران هر دو تیم به وقت استراحت فنی دوم رفتند. ست نخست با نتیجه 25 بر 22 به سود ایران خاتمه پیدا کرد.

ست دوم: 25 - 14 به سود ایران
ایران این ست را با ترکیب سامان فائزی، صابر کاظمی، مرتضی شریفی و مهدی مرندی(محمدرضا حضرت پور) شروع کرد و توانست از همان ابتدا نمایش کوبنده ای از خود نشان دهد و حریف اروپایی خود را مغلوب قدرت خود کند. ایران وقت استراحت فنی اول 8-6 به نفع خود خاتمه داد و پس از آن توانست با ایجاد فاصله ای مطمئن، ست راحتی را پشت سر بگذارد. ایران در نهایت توانست این ست را با حساب 25-14 به نفع خود خاتمه دهد.

ست سوم: 25 - 23 به سود بلغارستان
ست سوم با برتری ایران شروع شد و شاگردان کولاکویچ 4-0 از حریف خود پیش افتادند اما بلغارها با استفاده از تجربه خود توانستند به بازی برگردند و در وقت استراحت دوم اختلاف را به دو امتیاز کاهش دادند و 16-14 به ایران باختند. در ادامه اما کم دقتی سرویس زن های ایران و البته ضربات دقیق بلغارها باعث تا این ست نزدیک در نهایت با برتری 25-23 بلغارستان خاتمه یافت و بازی 2-1 شد.


ست چهارم: 25 - 14 به سود ایران
با وجود این که ایران ست قبل را واگذار کرده بود، ایگور کولاکویچ تغییری را در ترکیب تیمش ایجاد نکرد و با همان نفرات پیشین به بازی ادامه داد. بلغارستان در این ست هم توانست عملکرد خوب خود را ادامه دهد و وقت استراحت فنی اول را 8-4 به نفع خود به اتمام رساند اما پس از این، ایران بازگشت با شکوه و قدرتمندانه ای به بازی داشت و توانست با کمک بازیکنان با تجربه ای مثل سعید معروف و سامان فائزی، این ست را با نتیجه 25-14 به نفع خود خاتمه دهد و دومین سه امتیاز خود در بازی های خانگی را هم کسب کند.

تیم ملی والیبال ایران فردا از ساعت 18:30 در آخرین مسابقه خود در رقابت های لیگ ملت‌های والیبال در سالن 12 هزار نفری آزادی به مصاف آلمان خواهد رفت.

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 785559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =